۷ فروردین ۱۳۹۷، ۱۲:۱۴
کد خبر: 82872319
T T
۰ نفر

هواي همدان غبارآلود مي شود

۷ فروردین ۱۳۹۷، ۱۲:۱۴
کد خبر: 82872319
هواي همدان غبارآلود مي شود

همدان- ايرنا- كارشناس اداره كل هواشناسي همدان گفت: غبار رقيق از امشب (شامگاه سه شنبه) آسمان برخي نقاط استان را فرا مي گيرد و هواي همدان غبارآلود مي شود.

محمدحسن باقري شكيب روز سه شنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: همچنين امشب دماي هواي همدان حدود 2 درجه كاهش مي يابد و از بعدازظهر پنجشنبه وزش شديد باد در همدان آغاز مي شود.
وي با پيش بيني اينكه در چند روز آينده پديده بارشي در استان رخ نمي دهد، اظهار كرد: بعدازظهر جمعه سامانه بارشي ضعيفي وارد همدان مي شود و در برخي از نقاط استان بارش باران را شاهد خواهيم بود.
باقري شكيب بيان كرد: آسمان استان تا 24 ساعت آينده صاف تا قسمتي ابري، در بعدازظهرها گاهي با افزايش ابر و وزش باد پيش بيني مي شود.
كارشناس اداره كل هواشناسي استان همدان اضافه كرد: كمينه دماي هواي همدان در 24 ساعت گذشته 6درجه سانتيگراد بالاي صفر و بيشينه دماي اين شهر 23 درجه سانتيگراد بالاي صفر گزارش شده است و دماي هواي استان در شامگاه دوشنبه و روز سه شنبه تا حدودي كاهش مي يابد.
به گفته باقري شكيب، شهرستان هاي كبودرآهنگ و نهاوند با 25 درجه سانتيگراد بالاي صفر گرمترين و شهرستان فامنين با يك درجه سانتيگراد بالاي صفر سردترين نقطه استان در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.
آب و هواي استان همدان در نتيجه وجود كوه هاي مرتفع، رودخانه ها و پستي و بلندي هاي زياد به شدت متغير است و زمستان هاي سرد، پر برف و باران و تابستان هاي معتدل دارد.
1181/2090