۱۶ فروردین ۱۳۹۷، ۱۵:۱۲
کد خبر: 82878383
T T
۰ نفر

سامانه ثبت شكايات مردمي شهرداري همدان راه اندازي شد

۱۶ فروردین ۱۳۹۷، ۱۵:۱۲
کد خبر: 82878383
سامانه ثبت شكايات مردمي شهرداري همدان راه اندازي شد

همدان- ايرنا- شهردار همدان گفت: سامانه 137 در راستاي دريافت، ثبت و رسيدگي به شكايات مردم اين شهر راه اندازي شد.

عباس صوفي روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: از اين پس شهروندان همداني مي توانند مشكلات امور شهري خود را با برقراري تماس با سامانه 137 به اطلاع كارشناسان اين حوزه مديريت شهري برسانند تا پيگيري هاي لازم صورت بگيرد.
وي بيان كرد: مركز 137 شهرداري همدان آماده دريافت هرگونه انتقاد، پيشنهاد و نيز رسيدگي به مشكلات موجود در محله ها و مناطق مختلف شهري است.
صوفي خاطرنشان كرد: خدمات شهري و عمراني، حمل و نقل عمومي و ترافيك شهري، اماكن عمومي، زيباسازي و چشم انداز شهري و امور اجتماعي و مزاحمت هاي شهري از عمده موضوعاتي است كه شهروندان در خصوص آن با سامانه 137 ارتباط برقرار مي كنند.
وي با اشاره به نحوه كاركرد سامانه جامع ارتباط مردمي 137 شهرداري همدان گفت: ابتدا درخواست ها، پيشنهادات و شكايات شهروندان توسط تلفن 137، ايميل، پيام كوتاه، نرم افزار هاي موبايل و درگاه اينترني ثبت و كد رهگيري دريافت مي شود.
وي افزود: در اين روش درخواست هاي مردمي به مسئول اجرايي ارجاع مي شود و وي بايد به آنها در زمان مشخص پاسخ دهد و و درصورت جلب نشدن رضايت شهروند، پيام جهت پيگيري ويژه به ناظر سامانه و كارتابل پيگيري ويژه انتقال داده مي شود.
صوفي يادآور شد: در اين سامانه ميزان عملكرد حدود 400 تن (در قالب نقش هاي متفاوت) از لايه هاي مختلف مديران ارشد و مياني و همچنين كارشناسان شهرداري همدان قابل ارزيابي است.
مركز فوريت هاي 137 شهرداري همدان باهدف ارتقاء مشاركت هاي شهروندان با مجموعه مديريت شهري راه اندازي شده است.
7520/2090