۱۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۳۶
کد خبر: 85589105
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انتظار شهروندان برای تماس با سامانه ۱۳۷ کاهش یافت

۱۷ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۳۶
کد خبر: 85589105
انتظار شهروندان برای تماس با سامانه ۱۳۷ کاهش یافت

تهران بزرگ - ایرنا - معاون ارتباطات شهروندی مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی شهرداری تهران از کاهش ۱۸ ثانیه‌ای صف انتظار تماس شهروندان با کارشناسان ثبت پیام سامانه ۱۳۷+ خبر داد.

به گزارش ایرنا از شهرداری تهران، احسان واحدی روز شنبه با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه اقدامات متنوعی در بخش ثبت پیام شهروندان با سامانه +۱۳۷ صورت گرفته است، اظهار کرد: با توجه به آسیب‌شناسی‌هایی که در حوزه ثبت پیام شهروندان انجام شد، از طرفی به دنبال کاهش زمان انتظار شهروندان در صف تماس و از سویی دیگر به دنبال ترغیب شهروندان به ثبت اینترنتی پیام خود بودیم.

معاون ارتباطات شهروندی مرکز سامانه +۱۳۷ با تأکید بر این مطلب که در ۴ ماهه ابتدای سال جاری بیش از ۷۵ هزار پیام غیرتلفنی شهروندان که در درگاه (اینجا) و اپلیکیشن «تهران من» ثبت شده بود را ارجاع داده و به نواحی ابلاغ کردیم، افزود: سرعت بخشیدن به روند ثبت پیام، همراه با ضمیمه مستندات پیام و رسیدگی بهتر و سریع‌تر، از مزایای ثبت پیام از سوی شهروندان در درگاه‌های اینترنتی است که باید این شیوه ثبت پیام را در بین شهروندان برای ارتباط با مرکز سامانه +۱۳۷ نهادینه کنیم.

واحدی از کاهش ۱۳ درصدی میانگین طول صف انتظار شهروندان برای ارتباط با کارشناسان خبر داد و بیان کرد: مدت زمان انتظار شهروند پشت خط کارشناسان ثبت پیام در سال گذشته ۱۳۹ ثانیه بود که با کاهش ۱۸ ثانیه‌ای، این زمان به ۱۲۱ ثانیه رسیده است و تلاش خواهیم کرد تا پایان سال این زمان را باز هم کاهش دهیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha