۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۳:۳۴
کد خبر: 82901863
T T
۰ نفر

ژيمناستيك كاران قزوين در مسابقات كشوري درخشيدند

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۱۳:۳۴
کد خبر: 82901863
ژيمناستيك كاران قزوين در مسابقات كشوري درخشيدند

قزوين-ايرنا- نايب رئيس هيات ژيمناستيك قزوين از درخشش تيم هاي اين رشته در رقابت هاي كشوري خبر داد و گفت: قهرمانان معلول و كم توان ذهني استان توانستند چهار مدال طلا و يك برنز را كسب كنند.

مولود مجيبي روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: نخستين دوره مسابقات ژيمناستيك براي همه به ميزباني خانه ژيمناستيك شهيد آذرپي در تهران برگزار شد.
وي ادامه داد: استان قزوين با يك تيم در بخش پسران و چهار تيم در بخش دختران به اين رقابت ها اعزام و در نهايت نيز موفق به كسب مدال هاي رنگارنگ شد.
وي ادامه داد: تيم سورن در بخش پسران و تيم هاي تعبير يك رويا، آرش كمانگير، نزاع خير و شر و ماه بي نفس در بخش دختران از استان قزوين در اين رقابت ها حضور يافته بود.
مجيبي اضافه كرد: تيم هاي سورن، تعبير يك رويا، آرش كمانگير و نزاع خير و شر هركدام به يك نشان طلا و تيم ماه بي نفس نيز به يك مدال برنز دست يافتند.
نايب رئيس هيات ژيمناستيك استان قزوين ادامه داد: اين دوره از رقابت ها با حضور 10 تيم در بخش آقايان و 29 تيم در بخش بانوان برگزار و 100 شركت كننده از قزوين در اين رقابت ها حضور يافتند.
ژيمناستيك براي همه، شاخه اي جديد از اين رشته است كه در آن حركات ورزش ژيمناستيك به افراد معلول، كم توان جسمي و حركتي آموزش داده مي شود.
رشته ژيمناستيك در استان قزوين پنج هزار و 519 بيمه شده دارد.
6101/8054