۶ شهریور ۱۳۹۸، ۸:۰۲
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 83454817
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم ژیمناستیک قزوین به رقابت‌های استعدادهای برتر کشور اعزام شد

قزوین - ایرنا - تیم دونفره استان قزوین روز چهارشنبه جهت حضور در رقابت‌های استعدادهای برتر ژیمناستیک هنری کشور عازم زنجان شد.

مسئول روابط عمومی هیات ژیمناستیک استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تیم با ترکیب میعاد زرگر و محمد مهدی زیبا با مربیگری مرتضی افشار در رده نوجوانان در این رقابت‌ها حضور یافته است.
محمد بهرامی با اشاره به میزبانی قزوین از مسابقات آکروژیم کشور، گفت:مرحله اول مسابقات آکروباتیک ژیمناستیک قهرمانی کشور با حضور ۱۱۰ ورزشکار در قالب ۳۷ تیم با معرفی تیم‌های برتر در آبیک به پایان رسید.
وی اضافه کرد:همچنین اردوی آماده سازی تیم ملی ژیمناستیک هنری ایران با حضور سعیدرضا کیخاه و مهدی احمد کهنی با هدایت محمدرضا خیرخواه سرمربی قزوینی تیم ملی در قزوین برپا شده است.
بهرامی گفت: ملی پوشان در این اردو تمرینات خود را تا ۱۷ شهریور ماه پیگیری کرده و پس از چند روز استراحت مرحله جدید اردو را در همین استان تا ۱۴ مهرماه زمان اعزام تیم ملی به مسابقات کسب سهمیه المپیک در آلمان برگزار خواهد شد.
این مسئول ورزشی اضافه کرد:میزبانی هیات ژیمناستیک استان از رقابت‌ها و اردوهای کشوری نشان دهنده ظرفیت‌ها و توانمندهای این رشته در استان است و امیدواریم با حمایت بیشتر مسئولان زمینه رشد و بالندگی بیشتر این رشته در قزوین فراهم شود.
۶۱۰۱
 

اخبار مرتبط