۴ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۵۴
کد خبر: 82952165
T T
۰ نفر
آدم ربايان مرد ميانسال اهل تربت حيدريه در زاهدان دستگير شدند

زاهدان - ايرنا - رئيس پليس آگاهي سيستان و بلوچستان گفت: عاملان آدم ربايي مرد ميانسال اهل تربت حيدريه استان خراسان رضوي در عمليات موفقيت آميز ماموران پليس آگاهي استان در زاهدان شناسايي و دستگير شدند و فرد ربوده شده به آغوش خانواده اش بازگشت.

به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ ابراهيم ملاشاهي روز دوشنبه اظهار داشت: در پي كسب اطلاع از وقوع يك فقره آدم ربايي و ربوده شدن مردي ميانسال در شهرستان تربت حيدريه در تاريخ هشتم خرداد امسال و اطلاع از انتقال وي به زاهدان، تيمي مجرب از كارآگاهان پليس آگاهي براي شناسايي متهمان و آزادي گروگان تشكيل شد و بلافاصله كار خود را آغاز كردند.
وي افزود: با توجه به شناخت كامل ماموران از جغرافياي محل وقوع جرم و تحقيق و بررسي مشخص شد، علت و انگيزه اين آدم ربايي اختلافات شخصي و مالي بوده است.
رئيس پليس آگاهي سيستان و بلوچستان تصريح كرد: ماموران با انجام اقدامات پليسي گسترده و با به كارگيري تمام امكانات موفق شدند هويت و مخفيگاه عاملان اين آدم ربايي را در شهرستان زاهدان شناسايي و در عملياتي ضربتي و غافلگيرانه چهار متهم را دستگير و فرد ربوده شده را آزاد كنند.
ملاشاهي اظهار داشت: متهمان در تحقيقات پليس انگيزه خود از آدم ربايي را اختلافات مالي اعلام كردند.
وي خاطر نشان كرد: پليس اجازه نخواهد داد كه مجرمان و مخلان نظم و امنيت عمومي آسايش شهروندان را بر هم زنند و در صورت بروز هرگونه اقدام غيرقانوني با هنجارشكنان برخورد قاطعي خواهد شد.
3042**6081