۳۰ تیر ۱۳۹۷، ۱۷:۱۰
کد خبر: 82977315
T T
۰ نفر
باند 11نفره سارقان منزل و مغازه در بندرعباس متلاشي شد

بندرعباس- ايرنا- رييس پليس آگاهي هرمزگان از كشف و متلاشي شدن يك باند 11 نفره سارقان وسايل منزل و مغازه در بندرعباس خبر داد.

به گزارش ايرنا، سرهنگ عبدالمجيد كرمي عصر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در 3 عمليات جداگانه تعداد 9 نفر از اعضاي باند شامل 8 سارق و يك مالخر دستگير شدند و تلاش براي شناسايي ديگر سارقان متواري نيز ادامه دارد.
وي بيان داشت: سارقان دستگير شده در بازجويي هاي اوليه به 18 فقره سرقت اعتراف كردند و در بازرسي از مخفيگاه آنان نيز، مقداري اموال سرقتي شامل تلويزيون، دوچرخه، كولرگازي، گوشي هوشمند موبايل، تبلت و لب تاب كشف شد .
رييس پليس آگاهي هرمزگان يادآورشد: تاكنون تعدادي از مالباختگان نيز براي شناسايي اموال خود به پليس آگاهي استان معرفي شدند كه پس از تنظيم صورت نشست، اين اموال به صاحبان آن تحويل مي شود.
كرمي در تشريح اين خبر اظهارداشت: با مراجعه تعدادي از شهروندان و اعلام وقوع چند فقره سرقت وسايل منزل و مغازه و متواري شدن سارقان، موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي هرمزگان قرار گرفت.
وي در پايان با قدرداني از مشاركت و همكاري شهروندان در اجراي طرح هاي پاكسازي و دستگيري مجرمان، خواستار تداوم همكاري آنان با پليس شد.
7195/ 6048