استاندار هرمزگان از نامگذاری یک مدرسه به نام «صبا معصوم‌نیا» خبر داد

بندرعباس - ایرنا - استاندار هرمزگان از نامگذاری یک مدرسه در هرمزگان به نام «صبا معصوم‌نیا» تنها دانش آموز رتبه اولی هرمزگان در کنکور سراسری رشته تجربی خبر داد.

به گزارش ایرنا، مهدی دوستی در آئین بازگشایی مدارس در بندرعباس ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، با اشاره به اینکه نام یک مدرسه در هرمزگان به نام صبا معصوم نیا خواهد شد، گفت: کسب رتبه اول نشان داد که این ظرفیت در استان و نظام آموزشی استان به ویژه مدیران و معلمان هرمزگان وجود دارد و می‌توانند رتبه یک کنکور را تربیت و تحویل جامعه دهند.

وی با اشاره به موفقیت صبا معصوم‌نیا در کنکور سراسری و کسب رتبه اول در رشته تجربی تصریح کرد: کسب رتبه یک کشور در کنکور کاری فوق‌العاده ای است و نشان می‌دهد هر کدام از دانش آموزان استعداد خاصی دارند و رسالت ما فراهم کردن زمینه برای شکوفایی این استعدادها است.

دوستی با تأکید بر نقش و جایگاه ویژه معلم و مدیران مدارس اظهار کرد: سد رتبه برتر کنکور برای هرمزگانی‌ها شکسته شده و پس از این باید انتظار داشت صباهای دیگر در استان داشته باشیم اما به عنوان استاندار از صبا و تمام استعدادهای کشور می‌خواهم در آینده نیز در ایران بمانند و برای ساختن ایرانی قوی و آبادتر برای تحویل به نسل بعدی تلاش کنند.

استاندارهرمزگان گفت: با تمرکز بر روی مسائل آموزشی باید شرایطی فراهم شود که استعدادهای نهفته همه دانش آموزان شکوفا شود.

دوستی با تأکید بر اینکه سند تحول آمورش، محور برنامه‌های آموزشی است، گفت: هر برنامه‌ای نیازمند اصلاح، بازنگری و به روز رسانی است و باید شهامت اصلاح اشتباهات را داشت و برنامه‌ای دقیق برای تربیت و آموزش دانش آموزان تدوین کرد.

وی در پایان با اشاره به آموزش در مناطق محروم استان نیز گفت: در حال حاضر در سطح استان هفت مدرسه تک دانش آموزی داریم این بدان معناست که ایران اسلامی حتی برای تربیت یک فرزند هم توان می‌گذارد تا نشان دهد همه دانش آموزان برای ما مهم هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha