۴ مرداد ۱۳۹۷، ۸:۲۴
کد خبر: 82982123
T T
۰ نفر

بازارهای صادراتی كیف و كفش ایران در دسترس است

۴ مرداد ۱۳۹۷، ۸:۲۴
کد خبر: 82982123
بازارهای صادراتی كیف و كفش ایران در دسترس است

تبریز - ایرنا - مدیرعامل سازمان صنایع كوچك و شهرك های صنعتی ایران گفت: بازارهای صادراتی كیف و كفش به ویژه كفش تبریز با تقویت این صنعت در دسترس است.

به گزارش ایرنا، صادق نجفی چهارشنبه شب در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، صنایع و محصولات پوست و چرم و صنعت كیف و كفش ایران بر لزوم حمایت از صنعت كفش تاكید كرد و افزود: اقدام های لازم برای جلب همكاری بانك كشاورزی و حمایت مالی برای ایجاد و توسعه بنگاه های موجود در صنعت چرم در حال انجام است.
وی اظهار داشت: صنعت كیف و كفش به عنوان مهم ترین مزیت های صنعتی كشورمان نیاز به تقویت دارد.
نجفی ادامه داد:‌ هماهنگی های لازم برای اتصال اتحادیه ها و انجمن های صنعتی مزیت دار با سفرای جمهوری اسلامی در كشورهای مختلف انجام شده و امید است با همت آنان صادرات صنعتی كشور به صورت ویژه ارتقا یابد.
بیستمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، صنایع و محصولات پوست و چرم و صنعت كیف و كفش ایران در سالن امیركبیر نمایشگاه بین المللی تبریز گشایش یافت و متخصصان و علاقه مندان می توانند تا شنبه (ششم مرداد) از ساعت 16 تا 22 از این نمایشگاه ها بازدید كنند.
در این نمایشگاه، نمایندگی هایی از كشورهای چین، تركیه، هند، ایتالیا و پاكستان و استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران، اصفهان، مازندران، خراسان رضوی، زنجان، همدان، قم، جزیره قشم و البرز شركت دارند.
شركت كنندگان در این نمایشگاه، محصولات خود را در زمینه های چرم، مواد شیمیایی، ماشین آلات چرمسازی و شیمیایی، رنگ، انواع كفش، كفی و زیره، گرانول، یراق آلات كیف و كفش، انواع ورق های فوم و مواد اولیه كیف و كفش به نمایش گذاشته اند.
در بیستمین نمایشگاه پوست و چرم تبریز همچنین پلاك های فلزی، هدایای تبلیغاتی چرمی، ملزومات كفش، دستگاه های حكاكی، برش لیزر، ماشین آلات كیف و كفش، منسوجات نبافته، اشتروبل، زیره ترمو و كفی طبی پی یو، چسب های صنعتی و تخصصی كیف و كفش، چرم مصنوعی و كمربند به نمایش گذاشته شده است.
8023/6183
۰ نفر