۲۲ مرداد ۱۳۹۷، ۱۸:۲۳
کد خبر: 83000185
T T
۰ نفر

چهارمين انبار بزرگ احتكار كالا در كرمان كشف شد

۲۲ مرداد ۱۳۹۷، ۱۸:۲۳
کد خبر: 83000185
چهارمين انبار بزرگ احتكار كالا در كرمان كشف شد

كرمان-ايرنا- فرمانده انتظامي استان كرمان از كشف چهارمين انبار بزرگ كالاي احتكار شده در اين استان خبر داد و گفت: ارزش ريالي كالاهاي اين انبارها تاكنون قريب 300 ميليارد ريال بوده است.

به گزارش ايرنا، سردار رضا بني اسدي فر روز دوشنبه در محل انبار كالاي احتكار شده در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به نوسانات اخير بازار و در راستاي مبارزه با محتكران و مخلان نظام اقتصادي و بازار در كشور و استان كرمان، اقدامات جدي شناسايي انبارهاي احتكار كالا آغاز شده و با جديت ادامه دارد.
وي تصريح كرد: پليس با همكاري اداره كل تعزيرات حكومتي، سازمان صنعت، معدن و تجارت و با پشتيباني هاي جامعه اطلاعاتي، دستگاه قضايي و بسيج در حوزه شناسايي انبارهاي احتكار كالا و برخورد با محتكران و مخلان نظام اقتصادي اقدام مي كند.
وي با تاكيد بر اينكه اميدواريم دستگاه قضايي نيز در اسرع وقت به اين پرونده ها رسيدگي كند، ادامه داد: محتكران و مخلان نظام اقتصادي منافع و مصلحت جامعه را در نظر نمي گيرند و براي خود و ديگران مشكل ايجاد مي كنند.
سردار بني اسدي فر تاكيد كرد: همكاري مردم در انتقال اخبار و اطلاعات درباره انبارهاي كالاهاي احتكار شده به مجموعه هاي امنيتي و پليس كمك مي كند كه در شناسايي و برخورد با اين انبارها با سرعت بيشتري اقدام كنند.
وي تاكيد كرد:شماره تلفن هاي 110 پليس، 130 پليس آگاهي و 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت آماده دريافت گزارشات مردمي درباره هرگونه تخلف اقتصادي است.
فرمانده انتظامي استان كرمان يادآور شد: پليس با هدف گزاري مناسب و متناسب با تهديدات روز و با هم پوشاني ساير نهادهاي دست اندركار، برخورد مناسبي را با مخلان نظام اقتصادي خواهد داشت.
7440/ 5054