۲۹ مرداد ۱۳۹۷، ۱۴:۲۰
کد خبر: 83007151
T T
۰ نفر

كارگردان كرماني مستند خود را به خيريه اهدا كرد

۲۹ مرداد ۱۳۹۷، ۱۴:۲۰
کد خبر: 83007151
كارگردان كرماني مستند خود را به خيريه اهدا كرد

كرمان - ايرنا - كارگردان مستند ويديويي مافه گفت: سود حاصل از فروش اين اثر براي همراهي و همدردي با مردمان خوب سرزمين ايران به انجمن خيريه طلوع بي نشان تقديم شده است.

سيدحميد ميرحسيني روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در اين روزها و ماه ها، بسياري از هموطنان عزيزمان با مشكلات اقتصادي مواجه شده اند لذا اين مستند را به خيريه هديه كرديم تا قدمي كوچك در راه بزرگ نيك برداشته شود.
وي اظهار داشت: به زودي مستند مافه وارد شبكه ويديويي كشور مي شود و گروه سازنده اين اثر پس از تلاش هاي بسيار به هدف خود در ساخت اين مستند رسيدند.
ميرحسيني گفت: اين مستند روايت گر مراسم مافه در شهر شهداد در جنوب شرق ايران است كه اين آيين هر سال در استان كرمان برگزار مي شود.
وي افزود: اين آيين با زندگي مردماني از جنس نخل و آفتاب و كوير در هم تنيده شده است و بخش مهمي از فرهنگ آنان را نمايش مي دهد كه سينه به سينه به نسل هاي بعد منتقل شده است.
ميرحسيني عنوان كرد: پژوهش و پيش توليد اين مستند از 2 سال قبل آغاز شده و پس از تصويربرداري، تدوين و صداگذاري طي يك سال گذشته، آماده نمايش شده است.
وي افزود: عوامل ساخت مستند مافه در تدوين سيد حميد ميرحسيني، مدير توليد، عكاس سميرا شيخ مظفري، تصويربردار غلامرضا سعادت، صدابردار رضا نوروز بيگي، مدير رسانه اي سارا كبريايي، طراح پوستر سميرا شيخ مظفري، موسيقي محلي علي كريم شجاعي و محمد اسماعيلي، اصلاح رنگ و نور رضا سيف الديني، دستيار تصوير اشراق تقي زاده، تداركات طيبه رجبي، دستيار كارگردان منصور قاسمي، تهيه كننده عباس تقي‌زاده و سيد حميد ميرحسيني هستند.
مستند مافه به كارگرداني سيدحميد ميرحسيني و تهيه كنندگي عباس تقي زاده، روز پنجشنبه ۱۵ شهريورماه، ساعت ۱۸:۰۰ با حضور مهدي محبي كرماني در محل كافه گالري آزاد رونمايي مي شود.
7420/ 5054