۹ شهریور ۱۳۹۷، ۱۴:۰۱
کد خبر: 83018029
T T
۰ نفر

ترافيك مسير خروجي جاده هاي مازندران سنگين است

۹ شهریور ۱۳۹۷، ۱۴:۰۱
کد خبر: 83018029
ترافيك مسير خروجي جاده هاي مازندران سنگين است

ساري - ايرنا - ترافيك جاده هاي مازندران امروز جمعه در آخرين روز تعطيلات عيد غدير و هنگام بازگشت مسافران مسير خروج از اين استان سنگين و پرحجم است و پيش بيني مي شود با اين حجم ترافيك ساعات محدوديت هاي ترافيكي جا به جا شود .

به گزارش خبرنگار ايرنا، مركز مديريت راههاي مازندران ظهر امروز اعلام كرده است كه ترافيك در جاده هراز 2 طرفه شمال و جنوب پس از منطقه پلور تا وانا سنگين است.
همچنين اين مركز وضعيت ترافيك در كندوان ديگر جاده مواصلاتي پرتردد مازندران را در 2 طرف شمال و جنوب نيمه سنگين و پرحجم اعلام كرده است .
سوادكوه ، كياسر و مسيرهاي كناره در حال حاضر داراي ترافيك روان و عادي هستند. اين مسيرها كه شاهراه ارتباطي با مناطق ييلاقي محسوب مي شوند همواره در ساعات پاياني روزهاي تعطيل به دليل بازگشت افراد بومي از اين مناطق پر ترافيك مي شود و پيش بيني مي شود شامگاه امروز هم ترافيك بويژه در دو مسير كياسر و سوادكوه سنگين شود.
پليس راه نيز پيش از اين با توجه به تعطيلات عيد غدير خم و شكل گيري موج جديد سفر به مازندران با توجه به رو به پايان بودن فصل تابستان، محدوديت هاي ترافيكي ويژه اي را براي جاده هاي استان پيش بيني كرد كه بخشي از آن امروز جمعه به اجرا گذاشته مي شود.
بر اين اساس تردد در كندوان از 12 امروز تا ساعت 2 بامداد فردا شنبه از كرج به مرزن اباد ممنوع است و در جاده هراز هم از ساعت 14امروز تا 2 بامداد فردا از آب اسك به رودهن يك طرفه است .
رئيس پليس راه مازندران روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود : در حال حاضر ترافيك در جاده هاي مازندران سنگين وپرحجم است .
سرهنگ عليرضا قدمي با اشاره به اينكه برغم ترافيك سنگين ، اما تردد در جاده هاي مازندران در جريان است ، ادامه داد : با توجه به حجم بالاي ترافيك احتمال تغيير در زمان برخي محدوديت هاي ترافيكي وجود دارد .
وي افزود : احتمالا آغاز محدوديت ترافيكي در جاده هاي هراز و كندوان به ساعت 13 يا 14 امروز تغيير پيدا بكند و همچنين زمان پايان محدوديت نيز بيشتر شود .
2096/1654