۲۳ شهریور ۱۳۹۷، ۱۱:۴۳
کد خبر: 83032861
T T
۰ نفر
نمایشگاه بین المللی تجهیزات دارویی و پزشكی كراچی پایان یافت

كراچی - ایرنا - پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات دارویی، پزشكی و صنایع شوینده و بهداشتی كراچی با عنوان «Health Asia» كه سه شنبه هفته جاری با حضور پنج شركت خوشنام ایرانی در شهر بندری «كراچی» مركز اقتصاد و تجارت پاكستان آغاز شده بود، پنجشنبه شب پایان یافت .

به گزارش روز جمعه ایرنا، در نمایشگاه بین المللی تجهیزات دارویی، پزشكی و صنایع شوینده و بهداشتی كراچی نمایندگان 500 شركت از 25 كشور جهان همچون ایران، چین، سنگاپور، هند، ایالات متحده آمریكا، بریتانیا، آلمان، سوئیس، فرانسه، ایتالیا و تركیه حضور داشتند.
شركت های حاضر در این رویداد ، 912 برند تجاری خود را در مدت زمان برگزاری نمایشگاه به علاقه مندان این بخش و فعالان اقصادی دیگر كشورهای جهان معرفی كردند.
مدیر پاویون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه كراچی در گفت و گو با ایرنا افزود:در این نمایشگاه بین المللی، پنج شركت ایرانی فعال در عرصه تولید شامپو، كرم، عطر، ادوكلن و شوینده، سرنگ بهداشتی،تجهیزات و ادوات پزشكی و فعال در تولید پودر ماشینی و شوینده های مختلف حضور فعال داشتند.
«اصغر اعظمی» افزود:در این نمایشگاه، پاویونی به مساحت 100 متر مربع به ایران اختصاص یافت و صنعتگران و تولیدكنندگان برتر كشورمان در نمایشگاه بین المللی صنایع شوینده و بهداشتی كراچی حضور یافتند.
وی، توسعه صادرات محصولات بهداشتی، شوینده و آرایشی ایران به دیگر كشورها و معرفی ظرفیت های ایران در این زمینه به دیگر كشورها به ویژه پاكستان و كراچی را از اهداف حضور شركت های ایرانی در این نمایشگاه عنوان كرد.
اعظمی با تشریح دستاوردهای حضور ایران در این نمایشگاه، گفت:شركت های ایرانی حاضر در این رویداد ، نشست هایی با اعضای هیات های بازرگانی پاكستان برگزار كردند و بر اساس یكی از تفاهم ها، قرار شد كه یك شركت ایرانی فعال در زمینه تولید شوینده ها، در پاكستان نسبت به تاسیس نمایندگی تولیدی اقدام كند.
مدیر پاویون ایران در نمایشگاه بین المللی تجهیزات دارویی، پزشكی و صنایع شوینده و بهداشتی كراچی ادامه داد:دو شركت ایرانی دیگر نیز در خصوص فروش محصولات و اعطای نمایندگی فروش در پاكستان با طرف مقابل به توافق رسیدند.
به گزارش ایرنا، نمایشگاه صنایع شوینده و بهداشتی «Health Asia» و نمایشگاه بین المللی «فارما آسیا»، بزرگترین رویداد سالانه صنعت بهداشت و دارویی پاكستان است.
نمایشگاه بین المللی تجهیزات دارویی، پزشكی و صنایع شوینده و بهداشتی كراچی به منظور معرفی سرمایه گذاران كشورهای منطقه آسیا و اقیانوسیه و كشورهای آسیایی و تحقق محیط سرمایه گذاری مطلوب و سازگار با محیط زیست در پاكستان فعالیت می كند.
بیمارستان های بین المللی مشهور، دانشگاه های پزشكی، شركت های داروسازی، هیات های رسمی وزارتخانه های بهداشت و سلامت كشورهای عضو OIC و كشورهای آسیایی و تولیدكنندگان تجهیزات پزشكی از حاضران اصلی این نمایشگاه بودند.
شبد**آساق**6125**1010