۲۶ آبان ۱۳۹۷، ۱۴:۴۹
کد خبر: 83102670
T T
۰ نفر
يكه تازي امپراطوري كاشي همدان در ليگ تيروكمان كشور

همدان- ايرنا- درخشش تيم امپراطوري كاشي و سنگ سامان همدان در ليگ برتر تيراندازي با كمان باشگاه هاي كشور همچنان ادامه دارد.

به گزارش ايرنا، كمانداران اين تيم در هفته پنجم ليگ برتر تيروكمان كشور عملكرد درخشاني را به ثبت رساندند تا همچنان بالاتر از حريفان در صدر جدول قرار بگيرند.
هيات تيراندازي با كمان همدان امسال زمينه حمايت بخش خصوصي را مهيا ساخت و با كسب نتايج درخشان تا اين لحظه پاسخ اين حمايت ها را به خوبي داده است.
حميدرضا ياري رئيس هيات تيراندازي با كمان همدان با وجود يكسال عهده دار شدن سكان هدايت اين رشته ورزشي در سطح استان توانسته است آمار درخشاني را برجاي بگذارد.
امروزه ورزش تيروكمان همدان علاوه بر كسب نتايج مطلوب در مسابقات قهرماني كشور، در ليگ برتر نيز جايگاه برتر را به خود اختصاص داده است.

* صدرنشين آقايان در ريكرو
پنجمين هفته از مسابقات ليگ تيراندازي با كمان در رشته‌هاي ريكرو (آقايان و بانوان) و كامپوند (بانوان) به ميزباني ويلانچ گيلان، شهرداري رشت و كنگره 60 در سايت تيراندازي با كمان ورزشگاه آزادي تهران برگزار شد.
در بخش ريكرو آقايان، تيم امپراطوري كاشي و سنگ سامان همدان در يك بازي برتر با نتيجه چهار بر يك مقابل هيات كرمان به پيروزي رسيد.
امپراطوري كاشي و سنگ سامان همدان با اين برد ارزشمند 27 امتيازي شد تا بالاتر از تيم ناجا كه با 23 امتياز در رتبه دوم قرار گرفته، به صدرنشيني خود ادامه دهد.
سپاهان اصفهان نيز با 18 امتياز در رتبه سوم قرار گرفته است.

* برتري ارزشمند ريكرو بانوان
تيم ريكرو بانوان نيز اين هفته نتيجه ارزشمندي را برجاي گذاشت. بانوان امپراطوري كاشي و سنگ سامان همدان در اين هفته با نتيجه نزديك 3 بر 2 مقابل هيات كيش صدرنشين جدول به پيروزي رسيد.
اعضاي اين تيم با پيروزي ارزشمند كسب شده 16 امتيازي شدند و در رتبه سوم جدول ايستادند.
در اين رشته هيات كيش با 19 امتياز صدرنشين است و تيم ياران جنوب كوشك شهركرد نيز با 18 امتياز جايگاه دوم را در اختيار دارد.
تيم همدان بخت اصلي قهرماني در اين رشته نيز محسوب مي شود.

* نبرد نزديك كامپوند بانوان همدان
در رشته كامپوند بانوان نيز تيم امپراطوري كاشي و سنگ سامان همدان تاكنون عملكرد خوبي داشته است.
بانوان همداني در اين هفته باخت ميليمتري را مقابل سولار پليمر البرز صدرنشين جدول داشتند و با نتيجه 3 بر 2 شكست خوردند.
با اين حال تيم همدان هشت امتيازي باقي ماند تا همچنان به رتبه سومي خود ادامه دهد.
در اين رشته تيم سولار پليمر البرز با 12 امتياز صدرنشين است و مس كرمان 9 امتياز در جايگاه دوم قرار دارد.
هيات هاي كيش، نفت اميديه، همدان، پاس قوامين، نيك خودرو، بيمه سينا، پاكان، سولار پليمر، ققنوس خرمدره، ويلانچ گيلان، شهرداري رشت، مس كرمان، هيات كرمان، ميعاد بروجن، ياران جنوب، كوشك شهركرد، هيات قم، فولاد مباركه سپاهان، ذوب آهن و هيات اصفهان در اين دوره از مسابقات حضور دارند.
آخرين دوره حضور همدان در ليگ برتر تيراندازي با كمان كشور به سال 93 باز مي گردد كه اوج درخشش كمانداران همداني بود.
در آن رقابت ها همدان توانست در بخش ريكرو مردان به مقام نائب قهرماني برسد و در بخش بانوان نيز بر سكوي سوم ايستاد.
تيم آريادژ حامي مالي همدان در آن سال بود و همداني ها با درخشش در ليگ برتر توانستند در مسير طلايي حضور در تيم هاي ملي و اعزام به رقابت هاي بين المللي قرار بگيرند.
7520/2090