۳ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۱۲
کد خبر: 83110812
T T
۰ نفر

بارش ها تا دوشنبه در همدان ادامه دارد

۳ آذر ۱۳۹۷، ۱۲:۱۲
کد خبر: 83110812
بارش ها تا دوشنبه در همدان ادامه دارد

همدان- ايرنا- كارشناس اداره كل هواشناسي همدان گفت: سامانه بارشي كه از روز پنجشنبه وارد استان است با بارش باران و ريزش برف در ارتفاعات، بعد از ظهر دوشنبه از شرق استان خارج مي شود.

محمد حسن باقري شكيب روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين بارش ها امروز بعد از ظهر تا فردا (يكشنبه) ظهر به اوج خود مي رسد و در برخي نقاط موجب آب گرفتگي معابر مي شود.
وي اظهار داشت: با توجه به خروجي مدل هاي هواشناسي، آسمان استان همدان در 24 ساعت آينده تمام ابري، همراه با بارش باران و برخي نقاط ريزش برف و مه آلود پيش بيني مي شود.
باقري شكيب بيان كرد: در روز دوشنبه هفته جاري هواي استان به صورت پراكنده باراني پيش بيني مي شود.
وي عنوان كرد: در 24 ساعت گذشته نهاوند با 21 ميليمتر بارش بيشترين بارندگي استان را داشت و ايستگاه عباس آباد همدان 13 ميليمتر بارش را ثبت كرد.
كارشناس اداره كل هواشناسي همدان گفت: كمينه دماي هواي همدان در 24 ساعت گذشته صفر درجه سانتيگراد و بيشينه دماي اين شهر 9 درجه سانتيگراد بالاي صفر گزارش شده است.
باقري شكيب افزود: اسدآباد و نهاوند با 10 درجه سانتيگراد بالاي صفر گرمترين و رزن و همدان با صفر درجه سانتيگراد به عنوان سردترين شهرهاي استان در 24 ساعت گذشته گزارش شده اند.
آب و هواي استان همدان در نتيجه وجود كوه هاي مرتفع، رودخانه ها و پستي و بلندي هاي زياد به شدت متغير است و زمستان هاي سرد، پر برف و باران و تابستان هاي معتدل دارد.
9904/2087