۲۳ آذر ۱۳۹۷، ۲۱:۴۷
کد خبر: 83134298
T T
۰ نفر
مسابقات انتخابی كشتی نوجوانان استان یزد در میبد پایان یافت

یزد -ایرنا - مسابقات انتخابی كشتی تیم نوجوانان استان یزد روز جمعه با حضور 60 كشتی گیر برای اعزام به مسابقات كشوری در سالن ورزشی تلاش میبد برگزار شد و نفرهای برتر هر وزن مشخص شدند.

به گزارش ایرنا ، دبیر هیئت كشتی استان یزد عصر روز جمعه در حاشیه برگزاری این مسابقات به خبرنگاران گفت : این مسابقات در رده سنی نوجوانان در 11 وزن و با حضور 60 كشتی گیر از پنج شهرستان برگزارشد.
جواد حكیمیان افزود: در این مسابقات كشتی گیران شهرستان های یزد ، میبد ، اردكان ، خاتم و ابركوه با هم رقابت كردند.
رئیس اداره ورزش و جونان میبد هم از زحمات « وهب مرتضایی » دبیر هیئت كشتی میبد و مجموعه هیئت كشتی شهرستان و استان برای انتخاب این شهر به عنوان میزبان این دوره از مسابقات تشكر كرد.
با برگزاری این مسابقات در وزن 41 كیلوگرم مقام اول از آن ابوالفضل احسانی فر از میبد شد و در وزن 45 كیلوگرم ، امیرعباس عربیان از یزد، ابوالفضل دهقانی و امیرعلی مشیری از میبد به ترتیب مقام اول تا سوم را كسب كردند.
در وزن 48 كیلوگرم ، محمدحسین كارگر و محمدعرفان عابدنیا از میبد ، همچنین علی اصغر تیموری از یزد مقام های اول تا سوم را از آن خود كردند.
مقام های اول تا سوم وزن 51 كیلوگرم نیز به ترتیب به حسین كارگر و مجتبی شبانی از میبد و سیدمحمد آرمان خلیلی از یزد رسید.
در وزن 55 كیلوگرم هم مهدی مهدی پور از میبد ، علی رضایی از یزد به مقام اول و دوم دست یافتند.
در وزن 60 كیلوگرم مهدی پورمندی از یزد اول شد، سیدمحسن حسینی نسب از میبد مقام دوم و امیرصالح مرادخانی از خاتم مقام سوم را از آن خود كردند.
علیرضا فخرآبادی از یزد ، امیرحسین زارعی از میبد و محمد بیازی زاده از اردكان در وزن 65 كیلوگرم و بنیامین تیموری و مسعود شتابی از یزد و نیز محمدصالح تاج آبادی از خاتم در وزن 71 كیلوگرم ، همچنین معین رضیه از یزد ، علی زارعی و امیرحسین حكیمی از میبد در وزن 80 كیلوگرم به ترتیب مقام های اول تا سوم را در هر وزن از آن خود كردند.
همچنین علیرضا آذین از یزد ، امین مجید زاده و محمدحسین صفدری زاده از میبد نفرهای اول تا سوم وزن 92 كیلوگرم شدند و محمدكاظم مهدی پور از یزد و سیدحسین پورحسینی از ابركوه در وزن 110 كیلوگرم به مقام های اول تا دوم دست یافتند.
در پایان مسابقات با حضور حسین فلاح فرماندار میبد، زارع رئیس اداره ورزش و جوانان ، مسئولان هیئت كشتی استان یزد و جمعی از مربیان و پیشكسوتان این رشته به نفرهای اول تا سوم هر وزن حكم قهرمانی اهدا شد.
نفرهای اول این مسابقه اواخر دی ماه آینده به مسابقات كشوری اعزام می شوند.
هم اكنون 100 نفر در رشته كشتی شهرستان میبد فعالیت دارند و استان یزد حدود 800 كشتی گیر در وزن های مختلف دارد.
مركز شهرستان 100 هزار نفری میبد در 50 كیلومتری شمال غرب شهر یزد مركز این استان قرار دارد.
9934/ 2047/