۸ دی ۱۳۹۷، ۹:۱۹
کد خبر: 83150690
T T
۰ نفر

9 دي متعلق به ملت سلحشور ايران است

۸ دی ۱۳۹۷، ۹:۱۹
کد خبر: 83150690
9 دي متعلق به ملت سلحشور ايران است

قزوين - ايرنا - شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان قزوين با صدور اطلاعيه اي 9 دي را متعلق به ملت بصير و سلحشور ايران اسلامي دانست.

به گزارش ايرنا، در اطلاعيه شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان قزوين كه يك رونوشت از آن روز شنبه به ايرنا ارسال شده، آمده است:
9 دي به خاطر حركت فوق‌ العاده مردم در تاريخ ماندگار شد 'مقام معظم رهبري  حضرت آيت‌الله العظمي امام خامنه‌اي (مدظله العالي).
حماسه عاشورايي و بي‌بديل يوم‌الله نهم دي سال 88 تجلي عيني قدرت يداللهي و زيباترين جلوه بصيرت و ولايتمداري و صحنه شور آفرين وحدت و يكپارچگي آحاد امت ولايي ايران اسلامي در دفاع جانانه از آرمان ‌هاي الهي انقلاب اسلامي و تجديد عهد و ميثاق با قافله‌ سالار صبر و بصيرت امام ‌المسلمين و ولي فقيه مقتدر، حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي بود.
خلق حماسه نهم دي 88 وابسته به هيچ گروه، جريان و يا حزب و تشكلي نبوده، بلكه اين حماسه متعلق به ملت بصير و سلحشور ايران اسلامي و روز بصيرت و ميثاق امت با ولايت است.
در ادامه اين اطلاعيه مي خوانيم: بزرگداشت آن هرگز به مفهوم بازآفريني ميداني نبوده و اساسا تكرار شدني نيست بلكه هدف اصلي، استفاده بهينه از فرصت براي بصيرت ‌افزايي و تبيين آثار و بركات وصف ‌ناپذير بصيرت و ولايتمداري و آمادگي براي مقابله با فتنه‌هاي مشابه احتمالي مي‌باشد.
شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان قزوين در نهمين سالگرد حماسه ماندگار و تاريخي نهم دي، با شعار محوري چهل سال ولايت مداري - بصيرت و استقامت - رمز ماندگاري انقلاب اسلامي و در چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي و با توجه به شرايط خاص و استثنايي و حساسيت مقطع كنوني ناشي از تشديد سياست هاي خصمانه نظام سلطه عليه نظام مقدس اسلامي  از آحاد مردم ولايت مدار و بصير استان درخواست مي كند تا همراه با ملت انقلابي و بصير  ايران اسلامي در مراسم و برنامه هاي پيش بيني شده در سطح استان برگزار مي شود، شركت نمايند.
حضور پرشور و حماسي شما موجب تحكيم ميثاق با امامين انقلاب اسلامي و شهيدان سر افرازمان خواهد بود.  
مراسم ويژه بزرگداشت سالگرد حماسه نهم دي در قزوين:
يكشنبه نهم دي از ساعت 9 و 30 دقيقه خيابان شهدا، مقابل مسجد شيخ الاسلام
دوشنبه 10 دي بعد ازنماز مغرب و عشاء در مسجد مسلم ابن عقيل (ع) مينودر
شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان قزوين
8054