ویژه برنامه‌های بزرگداشت حماسه نهم دی در یزد تشریح شد

یزد- ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد گفت: به مناسبت حماسه نهم دی روز میثاق امت با ولایت ویژه برنامه‌های فرهنگی، هنری، ادبی و ورزشی در قالب جهاد تبیین و مقابله با جنگ ترکیبی و شناختی دشمنان در استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد حسین متوسل روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تولید و انتشار محتواهای مختلف در خصوص اهمیت و نقش حماسه نهم دی، یکی از رویکرد اصلی است که با همکاری رسانه‌های گروهی، فعالان فرهنگی و تشکل‌های مردمی پیگیری می شود.

ساخت و تولید برنامه‌های مناسبتی در خصوص رخدادهای دی ماه، دانش آموزان و دانشجویان را با اهمیت و زوایای این رخدادهای تاریخ ساز انقلاب اسلامی آشنا می کندوی با تاکید بر بهره‌گیری از فضای مجازی و رسانه‌های گروهی برای تبیین ابعاد مختلف حماسه نهم ادامه داد: باید مردم و به خصوص نسل جوان با تهیه محتوای مناسب بیش از پیش در جریان ابعاد این روز و حماسه ماندگار آن قرار داد، لذا برگزاری جلسات پرسش و پاسخ، برنامه‌های مختلف معرفتی و بصیرت افزایی، ساخت کلیپ‌های مختلف فرهنگی و هنری و نشست‌های هم‌اندیشی در ارتباط با حماسه نهم دی نیز برگزار می‌شود.

متوسل بیان کرد: نزدیکی مناسبت نهم دی با ۱۲ دی که سالروز سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان یزد و سومین سالگرد شهادت سردار دلها شهید سلیمانی بر اهمیت برنامه‌های این مناسبت می‌افزاید.

وی تاکید کرد: ساخت و تولید برنامه‌های مناسبتی در خصوص رخدادهای دی ماه، قشر دانش آموزان و دانشجویان را با اهمیت و زوایای این رخدادهای تاریخ ساز انقلاب اسلامی آشنا می کند، مردم با بصیرت ایران در روز نهم دی با خلق حماسه‌ای ماندگار آتش فتنه‌گران را خاموش کردند و پرداختن به این رویداد با زبان هنر و رسانه از اهمیت زیادی برخوردار است.

ویژه برنامه‌های بزرگداشت حماسه نهم دی در یزد تشریح شد

متوسل بیان کرد: دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت در تاریخ ایران یک فرصت برای تبیین برکات نظام و انقلاب اسلامی با وجود همه تحریم‌ها و تهدیدهاست و باید پاسخگوی شبهات و جنگ ترکیبی دشمنان باشیم.

همه در قبال شهیدان و انقلاب اسلامی مدیون هستیم و باید پاسدار ارزش‌ها و برکات نظام باشیموی همچنین در خصوص سالگرد رحلت آیت‌الله مصباح یزدی هم در ۱۲ دی گفت: در این خصوص انتظار از مراکز علمی، فرهنگی، آموزشی و تبلیغی به خصوص حوزه‌های علمیه این است که ابعاد وجودی و شخصیت علمی و خدمات ایشان را برای جامعه تبیین کنند.

متوسل از همکاری مردم و مسئولان استان با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قدردانی کرد و گفت: همه در قبال شهیدان و انقلاب اسلامی مدیون هستیم و باید پاسدار ارزش‌ها و برکات نظام باشیم.

خلق حماسه ۹ دی‌ماه ملت قهرمان ایران در سال ۱۳۸۸ در لبیک به‌ فرمان مقام معظم رهبری در تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب شکل گرفت، روز ۹ دی در تقویم با عنوان «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» نامگذاری شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha