۱۳ بهمن ۱۳۹۷، ۱۴:۳۹
کد خبر: 83193662
T T
۰ نفر
كمانداران برتر مسابقات قهرماني آذربايجان غربي مشخص شد

اروميه - ايرنا - رييس هيات تيراندازي با كمان آذربايجان غربي گفت: مسابقات قهرماني جام فجر استان با معرفي نفرات برتر در اروميه پايان يافت.

پيمان رضايي روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين رقابت ها با حضور 36 ورزشكار از شهرهاي سراسر استان در سه رشته ريكرو، كامپوند و كمان سنتي 2 بخش مردان و بانوان در سالن جانبازان اروميه برگزار شد.
وي بيان كرد: در بخش كمان سنتي جوانان محمدجواد ديزج نژاد و در بزرگسالان خالد محمدي و در بخش پسران نونهال امين كارگرزاده مقام هاي نخست را كسب كردند.
وي ادامه داد: در ريكرو بزرگسالان حميده تيمور زاده در بخش بانوان و سيد احمد هاشمي در مردان مقام قهرماني را كسب كردند.
رييس هيات تيراندازي با كمان آذربايجان غربي گفت: در رشته كامپوند بانوان حرا بشيرگنجي و در بخش دختران نونهال آيشين بهمرام حايز رتبه نخست شدند.
به گزارش ايرنا سال گذشته تيم تيراندازي با كمان آذربايجان غربي نايب قهرمان رقابت هاي شمال غرب كشور شد.
فاطمه خليلي در رشته كامپوند و فاطمه ملكي در رشته ريكرو به ترتيب مقام سوم و مدال برنز قهرماني كشور را كسب كرده اند.
امسال تيم آذربايجان غربي در مسابقات تيراندازي با كمان رنكينگ كشوري كه به ميزباني اروميه برگزار شد توانست مقام دومي ريكرو تيمي اين دوره از مسابقات را از آن خود كند.
همچنين سال گذشته در مرحله سوم رنكنيگ كشوري كه در هفته كرامت و با عنوان جام احياي درياچه اروميه در 2 رشته ريكروو كامپوند و در 2 بخش بانوان و آقايان به ميزباني استان آذربايجان غربي در شهر اروميه برگزار شد تيم بانوان استان آذربايجان غربي موفق شد مقام دومي ميكس اين دوره از مسابقات را از آن خود كند.
7156/2093