۴ فروردین ۱۳۹۸، ۲۰:۵۵
کد خبر: 83253162
T T
۰ نفر
دولت قدردان خانواده شهداست

شهركرد- ايرنا- استاندار چهارمحال و بختياري گفت: دولت و نظام جمهوري اسلامي ايران قدردان خانواده شهداء، جانبازان، آزادگان و ايثارگران است.

به گزارش ايرنا، اقبال عباسي عصر يكشنبه در ديدار با خانواده شهيد 'داراب ربيعي فرادنبه' از توابع شهرستان بروجن تاكيد كرد: از خودگذشتگي هاي شهداء، جانبازان، آزادگان و ايثارگران و خانواده آنان نقش مهمي در كسب بسياري موفقيت هاي اين مرز و بوم ايفا كرد.
وي افزود: هيچكدام از مسئولان حق ندارند در رسيدگي به امور شهداء، جانبازان، آزادگان و ايثارگران و خانواده آنان برخورد سياسي، جناحي، سليقه اي و يا شخصي داشته باشند.
عباسي تصريح كرد: مديران دستگاه هاي اجرايي موظفند در راستاي خدمات رساني به شهداء، جانبازان، آزادگان و ايثارگران نهايت تلاش را انجام دهند.
به گزارش ايرنا، چهارمحال و بختياري بيش از 2 هزار و 400 شهيد تقديم ميهن اسلامي ايران كرده است.
استاندار چهارمحال و بختياري همچنين در بازديد از روند فعاليت ستاد اجرايي خدمات سفر شهرستان بروجن تاكيد كرد: از ابتداي تعطيلات نوروزي تاكنون 160 هزار خودرو در شهرستان بروجن تردد كرده كه از اين تعداد 8 هزار مسافر در نقاط مختلف شهرستان بروجن اسكان يافته اند.
اقبال عباسي افزود: روند فعاليت ستاد اجرايي خدمات سفر شهرستان بروجن مطلوب و از وضعيت مناسبي برخوردار است.
وي همچنين در بازديد از بيمارستان وليعصر (عج) بروجن تصريح كرد: در تعطيلات نوروزي خدمات بهداشتي و درماني با كيفيت مطلوبي به مسافران ورودي به چهارمحال و بختياري ارائه شود.
مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري چهارمحال و بختياري نيز گفت: بروجن از مهمترين مقاصد گردشگري مسافران ورودي به استان است.
مهرداد جوادي تصريح كرد: اين اداره كل براي توسعه گردشگري بروجن برنامه ريزي مي كند.
وي يادآور شد: دعوت از سرمايه گذاران داخلي و خارجي براي سرمايه گذاري در حوزه گردشگري بروجن در دستور كار اين مديريت قرار دارد.
به گزارش ايرنا، 480 پايگاه در ستاد اجرايي خدمات سفرهاي نوروزي چهارمحال و بختياري به مسافران و گردشگران ورودي به اين استان خدمات رساني مي كنند.
7362/6021