۱۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۷:۰۸
کد خبر: 83335466
T T
۰ نفر

اعضای یک گروهک تروریستی در سنندج دستگیر شدند

۱۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۷:۰۸
کد خبر: 83335466
اعضای یک گروهک تروریستی در سنندج دستگیر شدند

سنندج - ایرنا - فرمانده انتظامی کردستان گفت: اعضای گروهک تروریستی که قصد داشتند در شهر سنندج عملیات کور انجام دهند با اشراف اطلاعاتی و هوشیاری نیروهای انتظامی در اقدام ضربتی نیروهای پلیس امنیت شناسایی و دستگیر شدند.

سردار علی آزادی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: به دنبال دریافت گزارشی مبنی بر اینکه گروهک معاند، ضد انقلاب و شرور که جیره خوار استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی است قصد دارند اقدامات خرابکارانه و تروریستی در سنندج انجام دهند بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.


وی با بیان اینکه اعضای این گروهک پیش از هر گونه اقدامی ستگیر شدند، اضافه کرد: اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در خصوص شناسایی اعضای این گروهک انجام شد و با اشراف لازم در اقدامی غافلگیرانه و برق آسا، چند روز پیش و پیش از عملی کردن قصد خود به دام پلیس افتادند.


سردار آزادی افزود: در این راستا، سه عضو اصلی این گروهک دستگیر شده و از آنها سه قبضه سلاح جنگی کلاشینکف و ۱۳ تیغه خشاب به همراه ۳۹۰ فشنگ جنگی کشف و ضبط شد.


او از مردم کردستان خواست برای تأمین و حفظ امنیت با پلیس همکاری کنند و اطمینان داشته باشند که فرزندان آنها در نیروی انتظامی با هوشیاری کامل از امنیت استان حفاظت می‌کنند بنابراین موارد مشکوک را با شماره تلفن ۱۴۶ درمیان گذارند تا مأموران انتظامی در اسرع وقت موضوع را بررسی کنند.


۶۱۰۸/‌۹۱۰۲

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha