۲۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۴۸
کد خبر: 83349041
T T
۰ نفر

سه رشته جدید در موسسه آموزش عالی قشم دایر شد

۲۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۴:۴۸
کد خبر: 83349041
سه رشته جدید در موسسه آموزش عالی قشم دایر شد

قشم - ایرنا- رییس موسسه آموزش عالی قشم گفت: سه رشته جدید مقطع کارشناسی ارشد جهت پذیرش دانشجو در این واحد آموزشی دایر شد که با احتساب آن هم اکنون هفت رشته در مقطع مذکور در این واحد وجود دارد.

به گزارش ایرنا، منصور آزاد روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: مدیریت کسب و کار(MBA) در گرایش بازاریابی، مدیریت جهانگردی با گرایش برنامه ریزی توسعه جهانگردی و مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی گرایش‌های افزوده شده به رشته‌های تحصیلی این مؤسسه عالی است.

وی ادامه داد: برای تحقق این امر ۲۸ استاد به عنوان عضو هیأت علمی در این مؤسسه جذب شدند.

رئیس مؤسسه آموزش عالی قشم تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند از طریق ثبت نام در سایت سازمان سنجش و شرکت در کنکور سراسری کارشناسی ارشد، با انتخاب رشته‌های مذکور به تحصیل بپردازند.

هم اکنون ۳۲۰ دانشجو در چهار رشته مدیریت مالی، حسابداری، مدیریت جهانگردی گرایش بازاریابی و جغرافیا و برنامه ریزی گردشگری و در مقطع کارشناسی در حال تحصیل هستند و در مقطع کارشناسی و کاردانی نیز ۶۰ دانشجو در این مؤسسه تحصیل می‌کنند.

جزیره قشم در ۲۰ کیلومتری جنوب بندرعباس مرکز هرمزگان و در میان آب‌های خلیج فارس واقع شده و بیش از ۱۲ هزار دانشجو در ۶ دانشگاه و مرکز آموزش عالی این منطقه در رشته‌های مختلف و در مقاطع کاردانی تا دکترا مشغول تحصیل هستند.

۷۵۰۰

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha