۶ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۵۳
کد خبرنگار: 926
کد خبر: 83455175
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ رشته جدید در دانشگاه پیام نور قشم دایر شد

۶ شهریور ۱۳۹۸، ۱۱:۵۳
کد خبر: 83455175
۲ رشته جدید در  دانشگاه پیام نور قشم دایر شد

قشم - ایرنا- با دایر شدن ۲ رشته جدید در مقطع کارشناسی جهت پذیرش دانشجو در دانشگاه پیام نور مرکز بین المللی قشم، هم اینک ۴۳ رشته در مقطع مذکور در این واحد وجود دارد.

به گزارش ایرنا، رییس دانشگاه پیام‌نور مرکز بین المللی قشم  روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به نیاز شهرستان و درخواست شدید متقاضیان بومی جزیره، رشته‌های روانشناسی و علوم‌تربیتی در مقطع کارشناسی به رشته‌های تحصیلی این واحد اضافه شد.

علی نقی زاده افزود: متقاضیان می‌توانند تا ۲۸ شهریورماه سال جاری از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور و یا با مراجعه حضوری به این دانشگاه نسبت به ثبت نام اقدام و تحصیل در این رشته ها بپردازند.

وی ادامه داد: دانشگاه پیام نور کمترین شهریه را از دانشجو اخذ می‌کند و دانشجویان می‌توانند در تمام مقطع تحصیلی خود وام با بازپرداخت بلند مدت 48 ماهه و کارمزد ۱/۴ درصد دریافت نمایند.

رییس دانشگاه پیام‌نور مرکز بین المللی قشم خاطرنشان کرد: افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد، بهزیستی و غیر آن می توانند به صورت رایگان تحصیل کنند.

دانشگاه پیام‌نور مرکز بین المللی قشم دارای ۲ هزار و ۳۰۰ دانشجوست که در مقاطع مختلف از کارشناسی تا دکتری در حال تحصیل هستند. این مرکز دارای ۳۱ رشته در مقطع کارشناسی ارشد و یک رشته در مقطع دکتراست.

جزیره قشم در ۲۰ کیلومتری جنوب بندرعباس، مرکز استان هرمزگان و در میان آب‌های خلیج فارس واقع شده و بیش از ۱۲ هزار دانشجو در ۶ دانشگاه و مرکز آموزش عالی این منطقه در رشته‌های مختلف و در مقاطع کاردانی تا دکترا مشغول تحصیل هستند.

۷۵۰۰

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha