۱۲ تیر ۱۳۹۸، ۹:۳۵
کد خبر: 83379316
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نانوایان متخلف منتظر برخورد قاطع باشند

بندرعباس - ایرنا - فرماندار بندرعباس گفت: نانوایان متخلف که نان بی کیفیت تولید کرده و برای ارتقاء آن تلاش نمی کنند منتظر برخورد قاطع باشند.

عزیز الله کناری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: هشدارهای لازم در شورای گندم، آرد و نان بندرعباس داده شده و از نانوایی ها خواسته شده نان با کیفیت تولید و عرضه کنند.

وی ادامه داد: نانوایی ها باید نان برشته شده غیرخام و غیرسوخته با وزن تعریف شده به مردم عرضه کنند و با متخلفان تعارف نمی شود.

رییس شورای گندم، آرد و نان بندرعباس اظهار داشت: برخی نانوایی ها با همین آرد توزیعی نان با کیفیت تولید و عرضه می کنند که این نشان می دهد کیفیت آرد نمی تواند دلیل بر عرضه نان بی کیفیت باشد.

کناری افزود: نانوایی ها از نظر نیروی ماهر هم نباید مشکلی داشته باشند و اگر نانوایی نیروی ماهر ندارد می تواند نیروهای خود را برای مهارت آموزی به مراکز فنی و حرفه ای معرفی کند.

وی ابراز داشت: علاوه بر بازرسان، خود بازرسی های نا منظم از تمام صنوف به خصوص اغذیه فروشی‌ها انجام می‌دهم تا زمینه را برای افراد قانون گریز نا امن شود.

این مقام مسوول با اشاره به حضور مردم از سراسر کشور در بندرعباس گفت: تنوع نانی و دسترسی راحت افراد به نان مورد علاقه شان و نظم بخشی به عرضه آن هم دنبال می‌شود که اکنون شاهد عرضه نان از نقاط مختلف در این شهر هستیم.

۳۲۱۹ /‏۶۰۴۸

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha