۱۳ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۳۱
کد خبر: 83380953
T T
۰ نفر

استاندارد حامی برتر صنعت همدان شناخته شد

۱۳ تیر ۱۳۹۸، ۱۰:۳۱
کد خبر: 83380953
استاندارد حامی برتر صنعت همدان شناخته شد

همدان- ایرنا- در آیینی به مناسبت روز صنعت مدیرکل استاندارد همدان به عنوان مدیر نمونه حامی تولیدکنندگان و صادرکنندگان استان معرفی و تجلیل شد.

محمد مددی شامگاه چهارشنبه در همایش روز صنعت و تجلیل از تولیدکنندگان برتر استان به عنوان مدیر نمونه حامی صنعت معرفی و مورد تجلیل قرار گرفت.

رئیس صنعت، معدن و تجارت همدان دلیل این انتخاب را پشتیبانی و حمایت مستمر از تولید و صادرکنندگان استان ذکر کرد و گفت: استاندارد پابه پای ما برای ارتقای کیفیت و توسعه صادرات این منطقه تلاش کرده و قابل تقدیر است.

حمیدرضا متین اظهار داشت: استاندارد سازی از شاخصهای کیفیت بخشی تولید محسوب می‌شود و کارشناسان مجموعه استاندارد به عنوان مشاور و راهنمای دلسوز تا رسیدن به موفقیت در کنار فعالان اقتصادی هستند.

وی یادآوری کرد: در این آئین پنج کارمند نمونه نیز معرفی و تجلیل شدند که در حوزه کاری خود منشأ خدمات ارزشمندی به صنایع استان بوده‌اند.

حمید بهزادی معاون امور صنایع و نادر رضایی رئیس صنایع فلزی از صنعت، معدن و تجارت همدان، ایرج اسدی از اداره کل محیط زیست، مسعود قربانی از شرکت شهرک‌های صنعتی و حمیدرضا اسلامی از تعاون، کار و رفاه اجتماعی کارمندان نمونه یاد شده بودند.

در این آئین مدیران ۱۵ واحد تولیدی برتر نیز معرفی و تندیس این همایش را دریافت کردند.

۷۵۲۷

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha