۱۵ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۵۱
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 83382946
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح‌های آبرسانی روستایی ۵۷۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

شهرکرد- ایرنا- سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی چهارمحال و بختیاری گفت: برای تکمیل طرح ‌های آبرسانی به ۱۶ تک روستا و ۱۱ مجتمع روستایی به ۵۷۰ میلیارد ریال اعتیار نیاز است.

سهراب بهرامی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از سال ۹۴ تاکنون اجرای ۲۳ مجتمع آبرسانی در استان اجرا شده که ۱۲ مجتمع از این تعداد به بهره برداری رسیده و ۱۱ مجتمع نیز در حال اجراست.

وی ادامه داد: برای تکمیل و بهره برداری از این ۱۱ مجتمع به ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

بهرامی تصریح کرد: همچنین در خصوص آبرسانی به ۶۳ تک روستا در استان از محل صندوق توسعه ملی اعتباراتی به استان تخصیص داده شده که از عملیات اجرایی ۱۶ روستا نیمه تمام مانده و تکمیل آن به ۱۷۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی چهارمحال و بختیاری، بهره برداری از ۲ طرح آبرسانی در سال ۹۸ را از مهمترین برنامه های این شرکت اعلام کرد و گفت: طرح آبرسانی خانمیرزا با پوشش ۳۴ روستا و ۴۷ هزار نفر جمعیت و طرح آبرسانی مجتمع سیبک بروجن با پوشش ۵ روستا و ۱۴ هزار نفر جمعیت تکمیل شده و بزودی به بهره برداری می رسد.

بهرامی، اعتبارات مصوب ملی سال گذشته این شرکت را ۲۱۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: از این میزان، ۱۹۳ میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال تخصیص داده شده و از ۲۸۰ میلیارد ریال اعتبار استانی، ۱۴۰ میلیارد ریال آن تخصیص یافت.

به گزارش ایرنا، هم اینک از ۸۰۰ روستا و آبادی دارای سکنه در چهارمحال و بختیاری، ۶۰۰ روستا در قالب ۸۹ هزار مشترک به شبکه آبرسانی متصل هستند.

۷۳۶۳/۶۰۲۱

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha