سلطانی فر: دولت و مجلس برای واگذاری سرخابی‌ها هماهنگ هستند

تهران- ایرنا- وزیر ورزش و جوانان با اشاره به وضعیت خصوصی‌سازی ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال، گفت: هماهنگی‌های خاصی بین دو قوه برای این کار وجود دارد و ما با همکاری مجلس در تلاشیم تا این واگذاری از طریق سازمان خصوصی‌سازی انجام شود.

«مسعود سلطانی فر»   اظهار داشت: مصمم هستیم در اولین فرصت ممکن با رعایت معیارهای قانون سرخآبی‌ها را به بخش خصوصی واگذار کنیم. ما در چند سال گذشته ساماندهی خوبی برای این کار انجام دادیم. حسابرسی  مالی انجام شده است و در جلسه با سازمان مالیاتی نیز شفاف سازی لازم را انجام داده ایم و بخش عمده بدهی های این ۲ تیم به شخصیت های حقیقی و حقوقی پرداخت  و این کار موجب شد تا استقلال و پرسپولیس در نهایت مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند.

عضو دولت دوازدهم با اشاره به هماهنگی های دولت و مجلس شورای اسلامی در زمینه این واگذاری گفت: هماهنگی‌های خاصی بین دو قوه برای این کار وجود دارد و ما با همکاری مجلس در تلاشیم تا این واگذاری از طریق سازمان خصوصی سازی انجام شود. این کار موجب می شود خریدار نسبت به تیم و باشگاه مسوولیت داشته باشد.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: فرد خریدار اختیار تصمیمات تیم را دارد و اگر ما بخواهیم به صورت ۵۱ درصدی در قالب سهام ریز واگذار کنیم کار سخت می شود چون شمار سهام داران بدون شک زیاد تر از آن آست که در قالب مجمع عمومی آنان را دور هم گرد آورد.

او در پایان تصریح کرد: گفتمان خوبی با مجلس شورای اسلامی داریم و نمایندگان مردم نیز پذیرفتند که به یک فرمول بینابین برای واگذاری برسیم. این موجب شده تا امیدوار باشیم با کمک دو قوا این واگذاری به زودی انجام شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha