۱۰ شهریور ۱۳۹۸، ۱۶:۴۵
کد خبرنگار: 1469
کد خبر: 83460985
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ویژگی‌های حاجی‌میرزایی برای سکانداری آموزش‌وپرورش از نگاه سه نماینده

تهران- ایرنا- سه نماینده مجلس شورای اسلامی، اخلاق مداری، ارتباطات گسترده در هیات دولت و آشنایی با تعلیم و تربیت را از جمله ویژگی های محسن حاجی میرزایی برای تصدی وزارت پیشنهادی آموزش و پرورش بیان کردند.

به گزارش روز یکشنبه وزارت آموزش و پرورش، سه نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی؛ محمد نعیم امینی فر، محمد باسط درازهی و علاءالدین خادم برخی ویژگی‌های وزیر پیشنهادی آموزش ‌و پرورش را بیان کردند. 

حاجی میرزایی به‌عنوان وزیر پیشنهادی آموزش‌وپرورش از سوی رئیس‌جمهوری معرفی‌شده و قرار است جلسه رأی اعتماد وی روز سه‌شنبه برگزار شود.

اشراف حاجی میرزایی بر کمیسیون‌های دولت

امینی فر، نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی؛ حاجی میرزایی را دارای ارتباطات گسترده‌ای در هیات دولت و در بین وزرا عنوان کرد و گفت: حاجی میرزایی بر کمیسیون‌های مختلف دولت اشراف کامل دارد که این نوع ارتباطات، توانایی‌های ویژه‌ای به وی می‌دهد.

وی افزود: با توجه به جامعیت، سوابق، تحصیلات و روابط خوب در دولت، حاجی میرزایی گزینه مناسبی برای تصدی وزارت آموزش ‌و پرورش خواهد بود.

به استقبال نمایندگان از برنامه‌های حاجی میرزایی خوش بین هستیم

درازهی، نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: وزارت آموزش‌ و پرورش، از وزارتخانه‌های مهم و تأثیرگذار است. با توجه به شرایطی که حاجی میرزایی به‌عنوان دبیر هیات دولت داشته و دارای سوابق خوبی بوده است، خوش‌بین هستم که نمایندگان از برنامه های حاجی میرزایی استقبال کنند و رای اعتماد بدهند.

حاجی میرزایی انسان اخلاق مدار و ژرف اندیشی است

خادم، نماینده مردم سپیدان در مجلس شورای اسلامی؛ تصریح کرد: با توجه به اینکه ساختار بزرگ آموزش و پرورش به طور مستقیم با مردم سرکار دارد، لذا اخلاق مداری از نکات کلیدی است که مدیران این ساختار باید دارا باشند و حاجی میرزایی انسان اخلاق مدار و ژرف اندیشی است. همچنین وی در دولت مدیریت کرده با شاخصه های مهم دولت آشنا است و با بدنه دولت ارتباط ویژه ای دارد. این ویژگی یک امکان بالقوه و مناسبی را ایجاد می کند تا مدیریت آموزش و پرورش را تقویت کند.
وی خاطرنشان کرد: حاجی میرزایی از ابتدا از آموزش و پرورش شروع به فعالیت کرده و آشنا به تعلیم و تربیت است و می تواند تصمیم های متناسب با واقعیت را اتخاذ کرده و تاثیر مثبتی بر اثر گذاری کمی و کیفی تعلیم و تربیت داشته باشد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha