تسهیلات دانشگاه آزاد برای دانشجویان شرکت‌کننده در پیاده‌روی اربعین

تهران- ایرنا- رییس دانشگاه آزاد اسلامی با تاکید بر لزوم حمایت از برگزاری پیاده‌روی اربعین و ارائه خدمات لازم به دانشجویان شرکت کننده در این مراسم، گفت: دانشگاه برای برگزاری هر چه باشکوه تر پیاده روی اربعین، از هیچ حمایت و کمکی دریغ نخواهد کرد.

به گزارش روز چهارشنبه دانشگاه آزاد، محمد مهدی طهرانچی در شورای فرهنگی دانشگاه با محوریت «برنامه های دانشگاه برای پیاده روی اربعین» افزود: ستاد هماهنگی دانشگاه باید اقداماتی نظیر ایجاد موکب‌های مرزی و بین راهی، فراهم آوردن تجهیزات لازم، استقرار خدمات پزشکی به دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کننده در پیاده روی اربعین ارائه دهد.

در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه در شورای فرهنگی دانشگاه سیاست های کلی دانشگاه آزاد در خصوص پیاده روی اربعین تبیین شد، گفت: در این جلسه گزارشی از اقدامات ستاد هماهنگی پیاده‌روی اربعین ارائه و تصمیم های لازم برای ارائه خدمات به دانشجویان دانشگاه آزاد اتخاذ شد.

وی افزود: همچنین در این جلسه درباره ارائه تسهیلات به دانشجویان برای شرکت در پیاده روی اربعین، تصمیم های لازم اتخاذ و مقرر شد به واحدها و مراکز دانشگاهی ابلاغ شود.

تشکیل حلقه های معرفتی دانشجویان ایرانی و خارجی در موکب های دانشجویی دانشگاه آزاد

مهدی نصیری مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی در نخستین نشست هماهنگی اعضای این ستاد در معاونت فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه گفت: راهپیمایی اربعین حسینی در سال‌های اخیر به یک حماسه و حرکت بی‌نظیر دینی در دنیا تبدیل شده است.

وی افزود: اجتماع ۲۰ میلیون نفری از سراسر دنیا در ایام و محلی خاص، در طول تاریخ بی بدیل است. اکنون این حماسه بزرگ دینی، نماد اعلام انزجار از ظالمان تاریخ و پاسداشت مظلومانی است که در مقابل ظلم ایستادگی کردند و به شهادت رسیدند.

 نصیری بر حمایت از حضور حداکثری دانشجویان و دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی در راهپیمایی اربعین حسینی تاکید کرد و افزود: تشکیل حلقه های معرفتی دانشجویان ایرانی و خارجی در موکب های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، از جمله اقدام های تأثیرگذار فرهنگی در سفر معنوی اربعین سال گذشته بود. امیدواریم امسال این حلقه های معرفتی با مشارکت پرشورتر برگزار شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha