۲۱ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۱۹
کد خبر: 83514786
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سرمربی تیم فوتبال دختران: نقاط ضعف زیادی داریم

۲۱ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۱۹
کد خبر: 83514786
سرمربی تیم فوتبال دختران: نقاط ضعف زیادی داریم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال دختران با بیان اینکه نقاط ضعف بسیاری در تیم زیر ۱۵ سال کشورمان وجود دارد، گفت: در چند پست نیاز به بازیکنان خوب داریم که این ضعف را با شناخت نفرات مستعد، تیم برطرف می‌کنیم.

«شادی مهینی» روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: از ۲۵ مردادماه المپیاد استعدادیابی را برگزار کردیم و از بین ۳۲ تیم و ۳۷۵ ورزشکار در رده سنی زیر ۱۵ سال، ۵۰ نفر را انتخاب کردیم. در اردوی اول تا سوم این تعداد غربالگری و ۲۶ نفر را دعوت کردیم. این اردو نیز ۱۱ تا ۱۷ شهریور برگزار شد و پس از آن به تورنمنت کافا در ازبکستان اعزام شدیم و به قهرمانی رسیدیم.

وی افزود: اکنون در تلاش هستیم تا با آغاز مرحله جدید اردوها، ۱۰۰ بازیکن را دعوت کنیم تا عملکرد آنان ارزیابی شود. با توجه به نقاط ضعفی که داریم باید به تعداد بازیکنان اضافه کنیم، اما هنوز زمان برگزاری اردو مشخص نیست.

سرمربی تیم فوتبال دختران در خصوص نقاط ضعف تیمش، یادآور شد: نیاز به یک گلزن خلاق و ۲ تا هافبک خوب داریم. بازیکنانی که در اردوی استعدادیابی حضور داشتند بی‌تجربه بودند و بسیاری از آنان از فوتسال به فوتبال آمدند. به همین دلیل انتخاب بازیکنان و آموزش به آنان برای ما سخت بود. اکنون وقت بیشتری برای آموزش و ارزیابی عملکرد، ۱۰۰ بازیکن دعوت شده به اردو خواهیم داشت.

وی ادامه داد: ۳۲ دروازه‌بان در برنامه استعدادیابی حضور داشتند که از میان آنان ۱۳ نفر را انتخاب کردیم. برای این دروازه‌بان‌ها اردوی جداگانه ۲ روزه‌ای را تدارک می‌بینیم تا عملکرد آنان زیر نظر بهترین مربیان بازبینی شود و نفرات بهتر را انتخاب می‌کنیم.

تیم فوتبال دختران ایران در تورنمنت زیر ۱۵ سال کافا به مقام قهرمانی رسید. این مسابقات از ۲۲ تا ۲۵ شهریور به میزبانی شهر تاشکند ازبکستان با حضور تیم‌های تاجیکستان، ازبکستان، ایران و قرقیزستان برگزار شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha