امام جمعه همدان: بسیج مجمع اندیشه ولایتمداری است

همدان - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان گفت: بسیج مجمع اندیشه ولایتمداری است و حرکتی که توسط شهدا آغاز شد و امام راحل ساماندهی کرد، توسط این قشر ادامه یافت.

حجت الاسلام حبیب الله شعبانی موثقی روز پنجشنبه در همایش 10 هزار نفری بسیجیان همدان اظهار داشت: بسیجی مظهر رحمت برای تمامی مظلومان و عرصه خدمت رسانی اجتماعی به مردم است.

وی گفت: بسیجی 40 سال است که نسبت به مردم، اسلام، انقلاب و آرمان های نظام اسلامی پایدار بوده و نسبت به کفر مظهر "اشد علی افکار" است.

امام جمعه همدان یادآوری کرد: در جریان ناآرامی های اخیر با وجود ساماندهی دشمنان برای ایجاد آشوب، اما توطئه ها توسط شمشیر برنده بسیجی مدیریت و آشوب ها خاموش شد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان بیان کرد: این نقشه ها در سرویس های جاسوسی طراحی اما با حضور بسیجیان برملا شد که این امر نشان می دهد بسیج مظهر امداد غیبی است.

حجت الاسلام شعبانی موثقی افزود: بسیج و سپاه و تمام نیروهای نظامی مالک اشتر و عمار هستند؛ در برابر دشمنان مانند مالک اشتر به فرق نفاق می زنند و آنجا که باید روشنگری کنند عمار گونه عمل می کنند.

وی افزود: همدان دارالمومنین و مجاهدین است و در چهار دهه گذشته خون بهترین جوانان را در راه حمایت از ولایت فقیه و آرمان های انقلاب اهدا کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha