۲۲ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۰۸
کد خبرنگار: 957
کد خبر: 83630443
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیش از ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در کردستان کشف شد

سنندج - ایرنا - فرمانده انتظامی کردستان از کشف ۲ محموله قاچاق کالا حاوی لوازم یدکی خودرو و پارچه به ارزش ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در استان خبر داد.

سردار علی آزادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس امنیت اقتصادی استان روز گذشته موفق به شناسایی بک دستگاه کامیون حامل بار قاچاق شدند.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی ماموران و با هماهنگی مراجع قضایی، کامیون مورد نظر در یکی از محورهای مواصلاتی متوقف و در بازرسی از آن ۶۴۲ حلقه انواع لوازم یدکی خودورهای شاسی بلند، یک هزار و ۹۶۲ رشته لامپ و ۱۲۸ هزار عدد باتری آلومینیومی کشف و راننده نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی کردستان با اشاره به اینکه فرد دستگیر شده با تشکیل پرونده تحویل مراجع ذی صلاح شد، گفت: کارشناسان ارزش این تعداد کالای قاچاق را بیش از ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

سردار آزادی از کشف ۱۴۰ طاقه پارچه قاچاق توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خبر داد و اضافه کرد: در این رابطه یک دستگاه خودرو نیسان توقیف و سه نفر دستگیر شدند، ضمن اینکه برابر اعلام نظر کارشناسان ارزش این کالای کشف شده یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال است.

استان کردستان با یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت یکی از استان های مرزی کشور است که حدود ۲۳۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha