۲هزارو ۵۰۰ نفر در گچساران انتخابات مجلس را برگزار می کنند

گچساران- ایرنا- فرماندار گچساران گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ نفر کار برگزاری ، نظارت و امنیت بر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای را در این شهرستان انجام می‌دهند.

علی خوان پایه روز چهار شنبه در جلسه معرفی اعضای شعب های اخذ رای در گچساران افزود:  ۱۵۱ شعبه اخذ رأی در انتخابات مجلس شورای اسلامی برای شهرستان های گچساران و باشت پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: از این تعداد شعب اخذ رای ۱۰۵ مورد برای حوزه گچساران در نظر گرفته شده که  ۶۶ مورد در شهر و مابقی در روستاهاست.

خوان پایه ابراز کرد:  تعداد اعضای شعب اخذ رای برای ۸۵ شعبه پنج نفر و ۲۰ شعبه هفت نفر  پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: از این تعداد شعب اخذ رای ۵۵ درصد در مدارس، ۳۵ درصد در مساجد و حسینیه ها و ۱۰ درصد در ادارات و اماکن بهداشتی دایر خواهد شد.

خوان پایه اظهار داشت: حضور گسترده مردم  در پای صندوق های رای توطئه‌های دشمن را کمرنگ خواهد کرد.

وی از آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم با حضور و مشارکت گسترده مردم در این رویداد بزرگ سیاسی خبر داد.

خوان پایه با اشاره به اینکه تمام مقدمات برای برگزاری انتخابات آماده است افزود: تمام اداره ها و نهادهای مرتبط با انتخابات شهرستان آماده برگزاری انتخاباتی سالم و با حضور حداکثری مردم است.

فرماندار گچساران با بیان اینکه از تمام ظرفیت ها برای صیانت از آرای مردم استفاده خواهد شد افزود: رعایت قانون مهمترین شرط برای فعالیت در ستادهای انتخاباتی نامزدها و هواداران آنها است.
حوزه باشت وگچساران ۱۵۰هزار نفرجمعیت دارد و گچساران دومین منطقه نفخیز کشور است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha