۱۹ بهمن ۱۳۹۸، ۲۱:۴۲
کد خبرنگار: 1010
کد خبر: 83666508
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خط انتقال آب ۱۲ روستای کاشان به اجرا درآمد

۱۹ بهمن ۱۳۹۸، ۲۱:۴۲
کد خبر: 83666508
خط انتقال آب ۱۲ روستای کاشان به اجرا درآمد

کاشان- ایرنا- مدیر امور آب و فاضلاب روستایی کاشان گفت: خطوط انتقال آب ۱۲ روستای این شهرستان به طول بیش از ۱۹ هزار متر با اختصاص اعتبار افزون بر ۱۰ میلیارد ریال در یک‌سال گذشته اجرا شده است.

علیرضا صبوری عصر شنبه در نشست خبری افزود: بیش از ۲ میلیون و ۷۹۵ هزار مترمکعب آب آشامیدنی از بهمن سال گذشته تاکنون برای روستاییان شهرستان کاشان تولید شده است.

وی بیان کرد: در کنار تعمیر ۱۳ پمپ آب و ۱۴۰ تابلوی برق، در این مدت یک‌هزار و ۵۹۳ مورد شکستگی برطرف و یک‌هزار و ۸۰۰ متر اصلاح شبکه نیز انجام شد.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی کاشان اضافه کرد: طول شبکه‌های آب روستایی شهرستان بیش از ۳۲۷ کیلومتر است و ۲۷۳ کیلومتر نیز خط انتقال وجود دارد که در یک‌سال گذشته ۱۶ کیلومتر آن با اختصاص ۱۳ میلیارد ریال اعتبار اصلاح و ۲۰ درصد از هدر رفتن آب جلوگیری شد.

وی به اصلاح شبکه آب روستاهای قهرود، رحق، تتماج، آب‌شیرین و ازوار با اعتبار نزدیک به ۱۳ میلیارد ریال اشاره کرد و افزود: ساخت، تعمیر ابنیه، مخزن و حوضچه‌های شیرآلات روستاهای قهرود، مرق، ارمک و پنداس با اعتبار ۱۹ میلیارد ریال اجرا شده است.

صبوری همچنین تعویض ۶۳۲ کنتور خراب، فروش ۲۹۱ فقره انشعاب و کشف ۸۴ مورد انشعاب غیرمجاز آب، ۳۸ هزار و ۹۰۰ مورد کلرسنجی، یک‌هزار و ۶۴۴ مورد آزمایش میکروبی، شیمیایی و فلزات سنگین، ۱۱۵ مورد شست‌وشوی مخزن‌ها  را از دیگر اقدام‌های صورت گرفته در یک‌سال گذشته عنوان کرد.

وی ادامه داد: با توجه به یک پارچه‌سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی شهرستان کاشان از ۲۲ بهمن امسال با در نظر گرفتن پیشینه اطلاعات روستایی و امکانات و تجهیزات آب و فاضلاب شهری، در آینده شاهد ارایه خدمات بهتری به روستاییان خواهیم بود.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی کاشان یادآور شد: در کنار ۵۶ روستا با ۱۷ هزار فقره انشعاب، پنج روستای شهرستان هم که زیر پوشش خدمات قرار ندارند از خدمات بهداشتی مانند کلرزنی آب برخوردار هستند.

شهرستان ۳۶۵ هزار نفری کاشان در فاصله نزدیک به ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha