کتابخوانی، پیوند صنعت و فرهنگ

۲۱ بهمن ۱۳۹۸، ۱۲:۰۹
کد خبر: 83668762
کتابخوانی، پیوند صنعت و فرهنگ

همدان- ایرنا- مدیرکل کتابخانه‌های عمومی همدان از برگزاری دومین نشست کتابخوانی در صنایع همدان خبر داد و گفت: این رویداد ادبی موجب تقویت مطالعه و پیوند بخش‌های صنعت و فرهنگ می‌شود.

عاطفه زارعی روز دوشنبه در نشست کتابخوانی به میزبانی کارخانه کنترل گاز اکباتان اظهار داشت: با این برنامه در پی ایجاد ارتباط و هم افزایی بین بخش فرهنگی و صنعت با محوریت کتاب هستیم.

وی هدف از نشست‌ کتابخوانی را کسب تجربه و یادگیری عنوان کرد و گفت: معرفی کتاب به انس و افت با این دوست دانا کمک بسیاری می کند.

زارعی با بیان اینکه در نشست کتابخوان، فعالان اقتصادی موفق معرفی و سرگذشت آنها مرور می شود، افزود: بدون تردید روند مستمر مطالعه و کتابخوانی در انجام دقیق‌تر و چابک‌تر امور در واحدهای تولیدی اثرگذار است.

مدیرعامل کنترل گاز اکباتان هم گفت: ۴۰۰ نفر در این کارخانه مشغول به کار هستند و حدود ۷۰ کارگاه تولیدی با ۷۰۰ نفر نیرو به این مجموعه خدمات شبانه روزی می‌دهند.

محمدرضا جعفری با بیان اینکه دومین تولید کننده کنتور گاز شهری در سطح کشور هستیم ادامه داد: در این مجموعه کنتور آب شهری و ۱۲ قطعه خودرو نیز تولید می‌شود.

جعفری به نقش دانش و آگاهی از فناوری های نوین در موفقیت این واحد صنعتی اشاره کرد و گفت: توجه به یافته های علمی و فنی ما را به موفقیت رسانده است.

وی یادآوری کرد: تعدادی جوان در این واحد مشغول به کار هستند که با جستجو و مطالعه  بسیاری از مشکلات ما را حل کرده اند به طوری که به نخستین تولید کننده دیافراگم در کشور تبدیل شده ایم.

مدیرعامل این واحد صنعتی با بیان اینکه صنایع باید به تحقیقات و کتابخوانی توجه ویژه داشته باشند افزود: باید برای کم کردن فاصله بین مردم و کتاب تلاش کنیم.

جعفری قول داد : بودجه‌ای برای خرید کتاب به انجمن کتابخانه ساز استان تخصیص دهد.

در این نشست پنج نفر از پرسنل و کارکنان کنترل گاز اکباتان کتابهای «هوندا»، «اقتصاد مهندسی و آنالیز تصمیم گیری»، «چگونه چون یک مدیر عالی بیندیشیم»، «اشتباهات و موفقیت‌های مدیریت» و «عقلانیت و توسعه یافتگی ایران» را معرفی و خواندن آنها را به دیگران توصیه کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha