۲۲ بهمن ۱۳۹۸، ۱۳:۴۲
کد خبرنگار: 2091
کد خبر: 83670269
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

راهپیمایی ۲۲ بهمن رشته پیوند نسل‌ها در سمنان

۲۲ بهمن ۱۳۹۸، ۱۳:۴۲
کد خبر: 83670269
راهپیمایی ۲۲ بهمن رشته پیوند نسل‌ها در سمنان

سمنان- ایرنا- شکوه حضور نسل‌های مختلف شهروندان سمنانی در راهپیمایی چهل و یکمین بهار انقلاب اسلامی مقبولیت، مشروعیت و محبوبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همدلی جامعه را جلوه‌گر ساخت.

انقلاب‌ به معنای تحول قدرت در یک جامعه است و به عبارتی ساقط شدن یک حکومت و قدرت یافتن حکومت دیگر، اما انقلاب اسلامی ایران صرفا جابه‌جایی قدرت نبود، انقلاب اسلامی آغاز تحولات ملت ایران علیه استکبار جهانی بود و حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن همچون سال ۵۷ بعد از گذشت چهل و یک‌سال نشان دهنده مقبولیت و محبوبیت اهداف والای انقلاب‌اسلامی در بین آحاد جامعه است.
حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و به زودی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به منزله سلاحی سخت است که قدرت هرگونه تحرک و اقدام را از دشمن می‌گیرد و پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را محکم‌تر از قبل می‌کند.
طبق فرموده‌های مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، انقلاب ادامه دارد و در ادامه مسیر همچون سیر انقلاب اسلامی حضور جوانان ضروری است و شکوه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه همراهی جوانان با انقلاب اسلامی است که البته باید با روشن‌گری و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ارتباط نسل انقلاب با نسل امروز تقویت شود و همراهی‌ها در دستور کار باشد.

راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد دلبستگی جوانان به انقلاب

فهیمه قوشچی از جوانان بسیجی سمنان در راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ممکن است برخی در کشور از عملکردها رضایت نداشته باشند، اما حضور در راهپیمایی عمل به فرموده مقام معظم رهبری و حمایت از ولایت فقیه و نظام است و نباید این دو مقوله مهم را با هم یکی دانست.
وی ادامه داد: همه ایران را دوست داریم و به آرمان‌های انقلاب اسلامی و خون شهدا پایبندیم و با شکوه حضور خود در راهپیمایی این نکته مهم را به جهانیان گوشزد می‌کنیم.
این جوان بسیجی بیان کرد: دشمن در تلاش برای نشان دادن فاصله میان نسل دیروز انقلاب و نسل جوان است و حضور پرشور جوانان در چهل و یکمین بهار انقلاب اسلامی خط بطلان بر این یاوه‌گویی‌ها است.
قوشچی خاطرنشان کرد: نسل امروز غیرتمند، هوشمند، هدفمند و با انرژی همچون جوانان دیروز برای دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند و اگر لازم باشد برای تداوم انقلاب از جان خویش می‌گذرد و با حضور پرشور در راهپیمایی این مساله را اثبات کرده است.

مردم در هیچ شرایطی اجازه پایمال شدن خون شهدا را نمی‌دهند

فاطمه اعرابی یکی از جوانان شهر سمنان در راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی با حضور گروه‌های سنی مختلف در هوای سرد و برفی امروز نشانه دلبستگی مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
وی ادامه داد: فقط عشق به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که می‌تواند مردم را در سرمای سوزناک زمستان به حمایت و پشتیبانی از نظام به خیابان‌ها بکشاند.
وی اضافه کرد: مردم برای سربلندی و پیروزی انقلاب اسلامی عزیزان خود را از دست دادند و با خون شهدا نهال انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و نظام مقدس جمهوری اسلامی خط قرمز همه مردم است.
اعرابی یادآور شد: ملت مشکلات اقتصادی و معیشتی دارد، اما این مساله را با نظام و انقلاب قیاس نمی‌کنند و حفظ نظام بر همه‌چیز ارجح‌تر است.
فاطمه سعیدی یکی از زنانی که گرد پیری بر صورتش نشسته بود و از جوانان دیروز انقلاب به شمار می رفت، در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: پسر و خواهرزاده‌ام در دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شهید شدند، و اکنون حاضر نیستم قطره‌ای از خون شهدا پایمال شود، با حضور پرشور در راهپیمایی به عنوان وظیفه شرعی در جلوگیری از پایمال شدن خون شهدا ادای دین می‌کنم.
وی بیان کرد: سردار حاج قاسم سلیمانی سردار دل‌ها بود، نماد اقتدار کشور بود و دشمن ظالمانه در خاک غربت سردار ما را به شهادت رساند، در این شرایط نشستن در خانه خیانت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

شکوه حضور نسل‌ها در راهپیمایی گواه مقبولیت نظام است

طیبه کاویانی یکی از راهپیمایی‌کنندگان شهر سمنان در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: شکوه حضور مردم در راهپیمایی نشانه مشروعیت، مقبولیت و محبوبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در بین آحاد جامعه است.
وی ادامه داد: پشتیبانی ملت از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بزرگترین سلاح دشمن شکن است و حضور پرشور در راهپیمایی نماد حمایت از نظام و نابودکننده دشمنان است.
کاویانی یادآور شد: حمایت مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، توطئه دشمنان را خنثی می‌کند.
وی اضافه کرد: ملت ایران با حضور پرشور در راهپیمایی به دشمنان هشدار می‌دهند که امنیت و حفظ نظام خط قرمز آنها است و ملت ایران از برهم زنندگان امنیت و اقتدار کشور نمی گذرد.
کاویانی تصریح کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات به منزله سیلی محکم به دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.
این شهروند حاضر در راهپیمایی سمنان یادآور شد: مردم شریف سمنان با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن با آرمان‌های انقلاب تجدید میثاق کردند و نشان دادند تا آخرین نفس پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

مشارکت نسل‌های مختلف ادای دین به خون شهدا است

علیرضا مسعودیان یکی دیگر از جوانان حاضر در راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر سمنان در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ایران امن‌ترین و زیباترین کشور در خاورمیانه است و این امنیت مرهون خون مردان حق و دلاورانی مانند سردار حاج قاسم سلیمانی است که از جان خویش گذشتند و حضور حداکثری در راهپیمایی و یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حداقل کاری است که می‌توان در قدردانی از این رشادت‌ها انجام داد.
مسعودیان ادامه داد: انقلاب اسلامی به واسطه راهنمایی‌های هوشمندانه و فرزانه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و جان افشانی جوانان غیرتمند و انقلابی به پیروزی رسیده و ۴۱ سال از عمرش می‌گذرد و به برکت خون شهدا و پشتیبانی ملت ایران تداوم دارد.
وی بیان کرد: وظیفه ملت در تداوم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضور پرشور و حداکثری در راهپیمایی و یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است و ملت ایران با حضور پرشور در آیین تشییع پیکر مطهر شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و راهپیمایی ۲۲ بهمن به وظیفه خطیر خود عمل کردند و برگ زرینی در دفتر انقلاب رقم زدند.
مسعودیان یادآور شد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی و یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در واقع نمایش قدرت و اقتدار کشور است که دشمن را سرکوب می کند و سرجایش می‌نشاند.

حضور مردم سرمایه‌ای برای قدرت‌نمایی نظام است
جامع‌شناس و کارشناس رسانه استان سمنان در راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: مشروعیت نظام برپایه حضور و حمایت ملی از نظام مقدس جمهوری اسلامی شکل گرفته است.
سید محمد شاهچراغ افزود: حمایت و مشروعیت نظام ۲ مولفه مهم است که با شکوه حضور ملت در راهپیمایی و عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی شکل می‌گیرد که نتیجه حضور حماسی با تقویت اقتدار ملی و قدرت کنش‌گری کشور است.
وی اضافه کرد: نفوذ فرهنگی و جهان بینی نظام‌مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان اسلام دستاورد بزرگی است که به واسطه حمایت ملت از نظام شکل گرفته است.
شاهچراغ بیان کرد: نظام به پشتوانه و حمایت ملت برای انتقام خون شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی به پایگاه نظامی آمریکا در عراق حمله موشکی کرد.
کارشناس رسانه تاکید کرد: حمایت و حضور مردم در صحنه سرمایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود که دشمن را ستوه آورده است.


اخبار مرتبط