۲۲ بهمن ۱۳۹۸، ۱۲:۱۸
کد خبرنگار: 2091
کد خبر: 83670598
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن نشاندهنده اقتدار کشور است

سمنان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: شکوه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خاری در چشم دشمنان است که اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نشان داد.

آیت‌الله سید محمد شاهچراغی روز سه‌شنبه در راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: مردم فهیم سمنان، با شکوه حضور خود در راهپیمایی، دعوت مقام معظم رهبری را لیبک گفتند و نشان دادند همواره پشتیان نظام و ولایت بودند، هستند و خواهند بود.
وی ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک نظام مقتدر است و حضور سیل جمعیت در راهپیمایی امروز سمنان گواه حمایت و پشتیبانی مردم و اقتدار نظام است.
امام جمعه سمنان با اشاره به چهلمین روز درگذشت سردار حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: حضور میلیونی ملت ایران در آیین تشییع پیکر مطهر سردار نشان داد مردم تا آخرین نفس پای آرمان های انقلاب اسلامی هستند و اکنون بار دیگر با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن برگ زرین دیگری در دفتر انقلاب رقم زدند.
آیت‌الله شاهچراغی اضافه کرد: ملت ایران در عرصه‌های مختلف با حضور پرشور مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان زدند و دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم‌شان ناامید کردند.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی امروز مقدمه حضور با شکوه در انتخابات و سهیم شدن در سرنوشت کشور است.
راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن در ۷۰ نقطه استان سمنان برگزار شد.