امام جمعه شهرکرد از حضور مردم در انتخابات قدردانی کرد

شهرکرد-ایرنا- نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، با صدور پیامی روز شنبه سوم اسفندماه، از حضور حماسی مردم در پای صندوق های رای قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام محمد علی نکونام در این  پیام خود تاکید کرد:نسیم رحمت‌الهی بار دیگر بر دل‌های مؤمن وزید و موجی از شور و شعف اهل ایمان را فراگرفت.

در این پیام آمده است: شکل‌دهی مجلسی انقلابی در این شرایط که دشمن در تلاش همه جانبه است تا حصر حدّاکثری و فشار طاقت فرسا را بر انقلاب اسلامی بیافزاید و امّت به‌پاخواسته و استکبارشکن را از حرکت باز دارد، نقطه قوّتی است که فقط از عاشورائیان منتظَر است و بس، ایرانیِ مؤمنِ عاشورائی است که با بصیرت اباالفضلی گام دوّم انقلاب و شرائط حاکم بر آن را به خوبی شناخته و می‌داند که کارگزاران انقلابی و مقاوم و مؤمن لازم دارد تا حصرها و فشارها را شکننده‌تر از قبل خورد کرده و راه رسیدن به قلّه‌ها را باز نماید.

در پیام امام جمعه شهرکرد آمده است: تبریک‌گو و شاکر از این همه کاربلدی و حضور و از اینهمه ایمان و مقاومت حجّت بالغه الهی حضرت ولیّ عصر ارواحنافداه می‌باشد، حتماً عنایت و دعای خاصّ آن خورشید جهان آرا همراه این امّت مهدوی است.

در پیام نکونام تاکید شده است: به عنوان یک طلبه حقیر این گام بسیار شتاب‌بخش را به همه هم استانی‌های مؤمن و ولائی تبریک می‌گویم و از همه نقش‌آفرینان تشکر می‌کنم.

امام جمعه در این پیام خود از مردم، مسئولان، هیات‌های اجرایی و نظارت و رسانه‌ها بویژه رسانه ملی و صداوسیما که با خلق هنر رسانه‌ای و ایجاد فضای حماسه‌ای راه‌گشای کاروان جهاد انتخاباتی و محرّک و بصیرت‌ساز بودند، تشکّر کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: از کاندیداهای محترم که هر یک به نوبه خود سهمی در شور انتخاباتی داشتند، سپاسگزارم، به ۴ نفر که در این میدان گوی سبقت را ربوده و برنده انتخابات شدند تبریک می‌گویم و البته عنایت دارند که یک استان و یک جمع قریب یک میلیون نفری نظاره‌گر خدمات آنهایند و نظاره‌گر مواضع و تلاشهای آنها در پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی می‌باشند، برایشان آرزوی توفیق دارم.

وی به منتخبان مجلس توصیه کرد: خودشان را نماینده کل استان بدانند و پاسخگوی همگان باشند همانطور که مردم عزیزمان و تلاشگران ستادهای انتخاباتی هم تصوّر دارند که کاندیدای خودشان رأی آورده و خود را موظّف به حمایت و تقویت او بدانند.

به گفته وی، کار سنگین و سختی را برگزار کنندگان انتخابات اعم از مجریان و نظّاربه خوبی و با حوصله و دقّت بانجام رساندند که اجر عظیمی محضر حضرت باری تعالی دارند و توفیق همه هم‌استانیهای عزیز و همه امّت اسلامی و انقلابی را از خدای بزرگ مسألت دارم.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه دوم اسفند همزمان با سراسر کشور در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
چهارمحال و بختیاری ۴ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha