۲۲ اسفند ۱۳۹۸، ۱۳:۳۷
کد خبر: 83711489
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مجوز مراکز اقامتی متخلف در کرمان لغو می‌شود

۲۲ اسفند ۱۳۹۸، ۱۳:۳۷
کد خبر: 83711489
مجوز مراکز اقامتی متخلف در کرمان لغو می‌شود

کرمان - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با اشاره به دستور العمل ممنوعیت پذیرش مهمان در اقامتگاه‌های بوم‌گردی و خانه‌های مسافر این استان گفت: هرگونه تخطی از این دستورالعمل منجر به پلمب و لغو مجوز مراکز اقامتی متخلف می‌شود.

فریدون فعالی روز پنجشنبه با بیان اینکه ۳۳۰ اقامتگاه بومگردی و ۳۰ خانه مسافر در استان کرمان مجوز فعالیت دارد افزود: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تمام این مراکز تعطیل هستند.

وی با بیان اینکه بازرسان و ناظران این اداره کل به طور شبانه روز در حال رصد اقامتگاه های بومگردی و خانه های مسافر هستند تصریح کرد: در حال حاضر طرح تشدید بازدیدهای نظارتی از تاسیسات گردشگری استان کرمان در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان اظهار داشت: سایر مراکز اقامتی نیز باید طبق دستور العمل های ابلاغی وزارت میراث فرهنگی، وزارت بهداشت و ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا عمل کنند.

وی تاکید کرد: تمامی امکانات تاسیسات گردشگری این استان برای مقابله با ویروس کرونا بسیج شده اند و خوشبختانه انسجام بسیار خوبی بین مدیران بخش های دولتی و خصوصی صنعت گردشگری استان کرمان در راستای پیشگیری از شیوع این ویروس وجود دارد.

فعالی با قدردانی از همراهی روز افزون مدیران تاسیسات گردشگری استان کرمان برای عبور از شرایط کنونی تصریح کرد: از عموم هموطنان عزیز درخواست می شود ایام نوروز ۱۳۹۹ را درکنار خانواده در منزل سپری کنند تا پس از شکست ویروس کرونا در صحت و سلامتی پذیرای آنها در دیار کریمان باشیم.

به دلیل شیوع ویروس کرونا تمامی موزه ها و اماکن تاریخی و اقامتی و برنامه های گردشگری و نوروزی استان کرمان تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha