پیوستن بازیکنان رئال مادرید به پویش "در خانه بمان"

تهران- ایرنا- اعلام وضعیت اضطراری بدلیل افزایش آمار افراد مبتلا یه ویروس کرونا در اسپانیا سبب شد شماری از بازیکنان تیم فوتبال رئال مادرید با انتشار ویدئوها و تصاویری از خود، مردم را به ماندن در خانه تشویق کنند.

به گزارش نشریه ال اونیورسال، با گسترش و شیوع ویروس کرونا در اسپانیا و توقف برگزاری رویدادهای ورزشی، بسیاری از باشگاه های فوتبال این کشور از جمله بازیکنان تیم رئال مادرید با پیوستن به پویش "در خانه بمان" و "من در خانه می مانم" از مردم خواستند با کاهش فعالیت های درون شهری، دولت و کادر درمانی را در مسیر کنترل و مهار این ویروس یاری دهند.

باشگاه رئال مادرید در صفحه توئیترش نوشت: این بازی در خانه انجام می شود. این یک مسئولیت همگانی است.

از جمله این بازیکنان می توان به سرخیو راموس، مارکو آسنسیو و کریم بنزما اشاره کرد که با انتشار ویدئو یا تصاویری از خود، مردم را برای ماندن در خانه و احساس مسئولیت در قبال این بیماری ترغیب کردند.

بازیکنان رئال مادرید در شرایط خاص کنونی،  با آگاهی از میزان اثرگذاری سخنان خود، مردم را برای همراهی با اقدامات مهار ویروس کرونا در این کشور دعوت کردند و موجب احساس همدلی و وحدت در جامعه شدند.

بنابر آخرین آمارهای رسمی از وزارت بهداشت اسپانیا، تاکنون نزدیک به ۶ هزار و ۴۰۰ نفر به این ویروس مبتلا شده و حدود ۲۰۰ نفر نفر جان خود را از دست داده اند. اسپانیا بعد از ایتالیا، وخیم ترین وضعیت را از نظر میزان شیوع کرونا و مرگ و میر ناشی از آن در میان کشورهای اروپایی دارد.

۲۰۲۳

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha