۱۲ فروردین ۱۳۹۹، ۱۷:۱۲
کد خبرنگار: 1270
کد خبر: 83733858
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

 ایستگاه غربالگری در میدان میوه و تره‌بار بوکان راه‌اندازی شد

مهاباد- ایرنا- رییس اتاق اصناف بوکان گفت: ایستگاه غربالگری در ورودی میدان میوه و تره‌بار مرکزی این شهرستان با همت اتحادیه بارفروشان ران اندازی شد.

سعدون احمدپوری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: در این طرح علاوه بر کارکنان ستادی و همکارانی که در میادین میوه و تره بار مستقر هستند، بهره برداران و کارگرانی که در غرفه‌های میادین مشغول به کار هستند، نیز مورد غربالگری قرار می‌گیرند.

وی بیان کرد: کارگران در طول روز، بیشترین ارتباط و تماس را با شهروندان دارند و از این رو، اطمینان کامل از سلامت این عزیزان ضروری است.

وی با بیان اینکه کارگران میادین میوه و تره بار با استفاده از تب‌سنج‌های لیزری به صورت روزانه مورد تب‌سنجی قرار می‌گیرند، اضافه کرد: هر کارگری که دارای تب بالا باشد به مراکز درمانی اعزام می‌شود.

وی از گند زدایی و ضد عفونی کردن خودروها خبر داد و افزود: خودروهای که از دیگر استان ها و شهرستان های کشور مایحتاج مردم را به این میدان می آورند، نیز ضدعفونی و گندزدایی می‌شود.

رییس اتاق اصناف بوکان با بیان اینکه در روز بیش از ۲ هزار نفر به این میدان مراجعه می‌کنند، گفت: در این میدان میوه و تره بار ۵۴ غرفه با بیش از ۲۷۰ نفر کارگر مشغول فعالیت و ارایه کار خدماتی به مراجعه کنندگان هستند.

به گزارش ایرنا، روزانه بیش از ۸۰ ماشین سنگین و نیمه سنگین به این میدان مراجعه و بار خود را خالی و از شهرستان خارج می‌شود.

میدان میوه و تره بار بوکان میوه شهرستان های سردشت، پیرانشهر،تکاب  ودیگر شهرستان های استان را تامین می کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha