نماینده ولی ‌فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌غربی درگذشت امام جمعه چهاربرج را تسلیت گفتند

ارومیه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌غربی در پیام‌های جداگانه‌ای، درگذشت حجت‌الاسلام «جعفر آذرپندار»، امام جمعه چهاربرج شهرستان میاندوآب را تسلیت گفتند.

به گزارش ایرنا، در متن پیام صادره از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی آمده‌است: خبر درگذشت عالم وارسته ‌و امام جمعه مردمی شهر چهاربرج حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین آذرپندار موجب تالم و تاثر اینجانب شد؛ فقدان این روحانی انقلابی که سال‌ها در کسوت مقدس روحانیت به تدریس و ترویج علوم دینی و تربیت طلاب و شاگران مکتب اهل بیت (ع) پرداخته و در سنگر امامت جمعه شهر چهاربرج خدمات شایانی را در حوزه معارف دینی بجا گذاشته، به تمامی مردم‌شریف شهرستان میاندوآب و شهر چهاربرج و همچنین خانواده محترم و داغدار ایشان تسلیت عرض می کنم.

وی همچنین شادی روح آن فقید سعید و صبر و اجر جزیل برای بازماندگان آن مرحوم را از خداوند متعال مسالت کرده است.

در پیام صادره از سوی محمدمهدی شهریاری نیز آمده‌است: درگذشت روحانی وارسته حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر آذرپندار، امام جمعه محترم شهر چهاربرج موجب تاثر و تالم فراوان خاطر شد؛ این روحانی پرتلاش که عمر خود را وقف روشنگری معارف اسلامی، ترویج آموزه‌های اخلاقی و دینی کرد، در عرصه فعالیت‌های جهادی و اجتماعی نیز نقشی ارزشمند داشت. اینجانب ضمن تسلیت به بیت آن مرحوم و مردم شریف چهاربرج و استان آذربایجان غربی، برای ایشان رحمت واسعه الهی و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسالت دارم.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام آذرپندار بر اثر ابتلا به بیماری کرونا در آی سی یو بیمارستان میاندوآب بستری بود که دوشنبه شب درگذشت.

چهار برج در جنوب آذربایجان‌غربی قرار داشته و از توابع شهرستان میاندوآب است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha