۲۳ فروردین ۱۳۹۹، ۱۶:۳۸
کد خبر: 83746209
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

«وبینار بحران کرونا و اکوسیستم کارآفرینی» برگزار می‌شود

تهران- ایرنا- پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، برای رسیدن به پاسخ این سوالات و یافتن راهکارهایی برای بهتر کردن شرایط ویژه پیشگیری و بررسی شیوع ویروس کرونا، "وبینار بحران کرونا و اکوسیستم کارآفرینی و نوآوری" را برگزار می‌کند.

شاید روزی که اخبار مربوط به ویروس کرونا در چین را می دیدیم و می شنیدیم، فکرش را هم نمی کردیم که چند وقت بعد، این ویروس وارد کشور ما شود و شرایط و مشکلات بزرگی را برای زندگیمان به وجود آورد.

مدارس و دانشگاه ها تعطیل شدند. بسیاری از کسب و کارها فعالیت خود را بسیار محدود کرده اند و در مواردی دیگر فعالیت نمی کنند. بسیاری از افراد که تنها دلخوشی شان درآمد حاصل هر ساله از ایام نوروز در کشورمان بود حال شرایط سختی را سپری می کنند. خبری از دور هم جمع شدن‌ها، جشن ها و همایش ها نیست و در کنار همه این ها اخبار قربانیان این ویروس است که شنیدنش شرایط را با وجود همه سختی‌ها، تلخ تر می‌کند.

اما نگاه به مشکلات ایجادشده در کشور و جهان، آدم را به فکر فرو می برد که چطور با وجود این سطح از تکنولوژی و پیشرفت چنین مسائلی اتفاق افتاده است و چطور نشد در همان ابتدا، راه گسترش این ویروس را سد کرد.

آیا واقعا سطح دانش کنونی و فناوری حاصل از آن کمک کننده نیست آیا نمی دانیم که چگونه از آن در رفع این بحران بهره ببریم؟ چه راهکارهایی وجود دارد تا بتوان با استفاده از فناوری‌های موجود و نقش مهم نوآوری و کارآفرینی در دنیا به کاهش بحران‌های ناشی از ویروس کرونا پرداخت؟

پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، برای رسیدن به پاسخ این سوالات و یافتن راهکارهایی برای بهتر کردن شرایط حال، "وبینار بحران کرونا و اکوسیستم کارآفرینی و نوآوری" را برگزار می‌کند.

این وبینار از سلسله رویدادهای نقش فناوری در کاهش اثرات ناشی از حوادث طبیعی، DARSTECH (Disaster Aid Relief Startups Technology)، است که اولین بار در اردیبهشت ماه سال ۹۸ و به منظور نقش فناوری در کاهش اثرات ناشی از سیل برگزار شد.

همچنین این وبینار با حضور علی داوری عضو هیات علمی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران، حمید پاداش عضو هیات علمی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران و علی موسوی عضو هیات مدیره موسسه دانش بنیان برکت سه شنبه ۲۶ فروردین ماه برگزار می شود.

علاقه‌مندان برای ثبت نام می توانند به لینک  ttp://utstpark.ir/webinar-corona مراجعه کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha