مشاوره تلفنی و آنلاین به دانشجویان بیش از ۱۰۰ دانشگاه کشور

تهران- ایرنا- مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان از ارائه مشاوره های تلفنی، آنلاین و آفلاین به دانشجویان ۱۰۰ دانشگاه و موسسه آموزش عالی وزارت علوم خبر داد.

منصوره سادات صادقی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه و آموزش ایرنا گفت: با اینکه دانشجویان در دانشگاه ها حضور ندارند ولی مراکز مشاوره دانشجویی با راه اندازی سیستم های مشاوره به صورت تلفنی، آنلاین و آفلاین، به نیازهای روان شناختی دانشجویان و در برخی موارد خانواده هایشان پاسخگو بودند.

صادقی افزود: با توجه به شرایط کنونی، راه اندازی سیستم این نوع مشاوره در مراکز مشاوره دانشجویی سراسر کشور نوعی پایبندی و تعهد به شعار کمپین دانشجویی در خانه بمانیم بود.

وی درباره این کمپین خاطرنشان کرد: با توجه به ضرورت و اهمیت مدیریت بحران ویروس کورونا، کمپین دانشجویی در خانه بمانیم توسط دفتر مشاوره و سلامت و با همکاری مراکز مشاوره و بهداشت و همیاران سلامت روان و بهداشت راه اندازی شده است.

مدیرکل مرکز مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان، گفت: یکی از اهداف این کمپین در کنار هدف اصلی، ایجاد یک جریان سیال دانشجویی برای ایده پردازی و افزایش حس خودکارآمدی و نشاط است.  
وی پیش از این به ایرنا خبر داده بود که تلاش می‌شود غربالگری خوابگاه‌ها و دانشکده‌ها برای شناسایی و ارجاع دانشجویان مشکوک به ویروس کرونا بعد از بازگشایی در دستور کار تمام مراکز آموزش عالی قرار می‌گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha