۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۵:۰۱
کد خبر: 83772513
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کارگاه‌های آنلاین بهداشت روان دانشجویان آغاز شد

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۵:۰۱
کد خبر: 83772513
کارگاه‌های آنلاین بهداشت روان دانشجویان آغاز شد

تهران- ایرنا- مدیرکل مرکز مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان از آغاز کارگاه‌های بهداشت روان ویژه دانشجویان سراسر کشور به صورت آنلاین خبر داد.

منصوره سادات صادقی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاه و آموزش ایرنا، اظهار داشت: این کارگاه‌ها با همکاری مشترک دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان، مرکز مشاوره دانشگاه تهران و کارگاه‌های آنلاین بهداشت روان ویژه دانشجویان سراسر کشور راه‌اندازی شده است.

به گفته مدیرکل مرکز مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان، در این کارگاه‌ها تلاش شده است موضوعات متفاوتی از قبیل تاب‌آوری، امید، سبک زندگی در دوران کرونا و معنویت به صورت آنلاین برگزار شود تا دانشجویان در این زمینه‌ها به صورت غیرحضوری آموزش دیده و توانمند شوند.

عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی همچنین از اتمام مسابقه کشوری ادبی، هنری و بهداشت روان ترم کرونایی خبر داد و گفت: این مسابقه توسط دفتر مشاوره و سلامت وزارت علوم، مرکز مشاوره دانشگاه تهران و کانون همیاران سلامت روان در اسفند ۹۸ در موضوعات مختلف خودمراقبتی، تاب آوری و مسوولیت پذیری آغاز شد.

صادقی هدف از این مسابقه را ایجاد رقابتی سالم، سازنده و مسوولانه با یکدیگر در مدیریت بحران کرونا اعلام کرد.

وی تاکید کرد: این مسابقه در حال حاضر با ارسال بیش از هزار اثر به صورت نقاشی، شعر، مقاله، پوستر و عکس به مرحله داوری آثار رسیده است.

مدیرکل مرکز مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان اعلام کرد که اسامی و آثار برندگان در عید سعید فطر اعلام خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha