۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۱:۰۹
کد خبرنگار: 2279
کد خبر: 83770469
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۱۶۶۰ مددجوی بهزیستی شهرستان ری کمک هزینه معیشتی نقدی دریافت کردند

شهرری - ایرنا - رییس اداره بهزیستی شهرستان ری با بیان اینکه ۵۴۰ میلیون تومان به مددجویان بهزیستی تخصیص یافت، گفت: یکهزار و ۶۶۰ مددجوی بهزیستی این شهرستان کمک هزینه معیشتی با هدف حمایت از این قشر و رفع مشکلات اقتصادی ناشی از بحران شیوع کرونا دریافت کردند.

علی نعمتی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بنیاد مستضعفین با هدف کمک و حمایت از خانواده هایی که با شیوع ویروس کرونا از نظر اقتصادی دچار مشکل شده اند، مبلغی را به بهزیستی کشور اهدا کرد.
وی افزود: زنان سرپرست خانوار و خانواده های بی بضاعت و فرزندان ترخیصی بهزیستی ومعلولین وسالمندان این  کمک هزینه را دریافت کردند.
رییس اداره بهزیستی شهرستان ری عنوان کرد: این کمکها براساس بعد خانوار مددجویان و شدت محرومیت بین مبلغ ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان بود که به حساب آنها واریز گردید.
نعمتی گفت: این کمکها علاوه بر مستمری ماهانه مددجویان وارائه کمک های غیر نقدی شامل بسته های حمایتی، ارزاق و پوشاک با کمک خیرین  به خانواده های نیازمند و تحت پوشش ارائه می شود.

بر اساس آخرین گزارش منتشر شده از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مجموع تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به ۹۲ هزار و ۵۸۴ نفر رسید که از این تعداد ۷۲ هزار و ۴۳۹ نفر بهبود یافته اند و پنج هزار و ۸۷۷ نفر جان خود را از دست داده اند
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) در حدود یک میلیون نفر جمعیت دارد و در جنوب تهران واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha