۶ خرداد ۱۳۹۹، ۹:۱۳
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 83799838
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اخبار کوتاه روز سه‌شنبه گلستان

۶ خرداد ۱۳۹۹، ۹:۱۳
کد خبر: 83799838
اخبار کوتاه روز سه‌شنبه گلستان

گنبدکاووس - ایرنا - آغاز لایروبی یکی از سرشاخه‌های رودخانه اترک، کشف ۱۶ تن برنج احتکار شده و دستگیری عاملان قتل در عروسی سیمین‌شهر از جمله اخبار کوتاه روز سه‌شنبه گلستان است.

معاون فنی آبخیزداری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان از ارزیابی سه حوزه بزرگ خلیج گرگان، قرناوه بزرگ و قرسوه در استان خبر داد و گفت: ارزیابی این حوزه ها با وسعت ۴۰ هکتار در خلیج گرگان با اعتبار یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال، ۹۶ هزار هکتار در قرناوه بزرگ با اعتبار ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال و ۱۶۵ هزار هکتار در قره سو با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در حال اجرا است.

**

رییس اداره منابع آب کلاله و مراوه تپه از آغاز عملیات لایروبی و ساماندهی سرشاخه های رودخانه اترک در محدوده‌ی روستاهای قوشه تپه و الله‌نور در مراوه تپه به طول پنج کیلومتر خبر داد و گفت: این لایروبی و ساماندهی با هدف پاکسازی رسوبات ناشی از بارندگی ها و سیلاب های اخیر در منطقه و بهبود ظرفیت آبگذری در زمان سیلاب در حال انجام است.

**
معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: ۱۶ تن برنج احتکار شده در انبار یکی از شهرهای استان توسط بازرسان این سازمان کشف شد.

علی اصغر اصغری افزود: در بازرسی کارشناسان و بررسی مدارک و مستندات موجود تخلف احتکار ۶۴۰ کیسه برنج ایرانی به مقدار ۱۶ هزار کیلوگرم بدلیل عدم شناسه دار بودن انبار و ثبت نشدن اطلاعات ورود و خروج کالا در سامانه جامع انبار محرز و پرونده تخلف این انبار به مبلغ ۲ میلیارد و ۲۴۰ میلیون ریال تشکیل شد.

**

رییس اداره منابع آب کردکوی، بندرگز، ترکمن و گمیشان از پایان پروژه لایروبی و ساماندهی رودخانه بالاجاده غربی در کردکوی به طول سه کیلومتر خبر داد و گفت: یکی از مشکلات پیش رو در پروژه های لایروبی و ساماندهی رودخانه ها، تجاوز مالکان مجاور رودخانه به بستر و حریم رودخانه ها است که این امر موجب تشدید خسارت های وارده از سیل‌شده و روند عملیات ساماندهی رودخانه ها را مختل می کند.

حسن درویشی افزود: با توجه به سیل خیز بودن رودخانه های کردکوی، افراد حقیقی و حقوقی و دستگاه های اجرایی برابر قانون موظفند قبل از هرگونه ساخت و ساز در حریم و بستر رودخانه ها نسبت به اخذ مجوزهای لازم از شرکت آب منطقه ای اقدام کنند.

**

فرمانده انتظامی گمیشان از دستگیری عاملان قتل سیمین شهر خبرداد و گفت: در کمتر از یک ساعت، سه عامل درگیری در یک عروسی که منجر به قتل یک نفر و مجروحیت ۲ نفر شده بودند شناسایی و دستگیر شدند.

**

هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه و بر اساس عمل به منویات رهبر معظم انقلاب توسط دفتر آستان قدس رضوی بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونای شهرستان بندرگز توزیع شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha