۳۰ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۱۳
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85602164
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی در لبنان از سر ناتوانی است

گنبدکاووس- ایرنا - امام جمعه گنبدکاووس، اقدامات تروریستی اخیر رژیم غاصب صهیونیستی در لبنان را از سر ناتوانی این رژیم کودک‌کش و تلاش مذبوحانه برای اعاده حیثیت از دست رفته پس از موفق‌نشدن در جنگ غزه دانست و گفت: رزمندگان جبهه مقاومت پاسخ محکمی به این جنایات خواهند داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام محمود ترابی در خطبه‌های نمازجمعه امروز گنبدکاووس افزود: انفجار دستگاه‌های پیچر در سیستم‌های ارتباطی که ابزارهای صلح هستند، برای اقدامات تروریستی توسط رژیم صهیونیستی به تعبیر، مایه شرمساری غربی‌ها و آمریکاست.

وی این اقدام رژیم صهیونیستی را از کم سابقه‌ترین جنایات تروریستی در جهان دانست و اضافه کرد: حاصل این جنایت غیرانسانی که هدف آن شهادت فرماندهان و رزمندگان حماس بود، ۳۰ شهید، ۶۸۰ جانباز و ۲ هزار ۳۰۰ مجروح برجای گذاشت.

حجت الاسلام ترابی ادامه داد: حزب الله لبنان ۱۰۰ هزار نیروی آماده جهاد دارد و مجموع دستگاه‌هایی موجود در این کشور به ۱۰۰ هزار عدد هم نمی‌رسد بنابراین رژیم غاصب صهیونیستی این‌بار هم در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماند.

وی افزود: اقدامات تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان نشان داد که نباید به تکنولوژی غرب اطمینان کرد بلکه باید به خودکفایی در تکنولوژی برای ساخت انواع کالاها در داخل کشور اهتمام بیشتری داده شود زیرا ماهیت جنگ‌ها به جنگ‌های ترکیبی و تکنولوژیکی تغییر کرده است.

امام جمعه گنبدکاووس همچنین با اشاره به دیدار اخیر ورزشکاران با رهبر معظم انقلاب، بیان کرد: توجه به معیشت ورزشکاران و اشتغال آنان از سوی مسوولان ضروری است.

حجت الاسلام ترابی از تغییر رئیس اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس هم گلایه کرد و گفت: تغییر چهار رییس این اداره در سه سال، برای شهرستانی که ورزشکاران زیاد و موفقیت‌های ورزشی متعدد ملی و بین‌المللی دارد، قابل قبول نیست.

اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی در لبنان از سر ناتوانی است

نمازگزاران گنبدی همچنین در پایان نمازجمعه با راهپیمایی خودجوش ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان با سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس یکبار دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم غزه و فلسطین به نمایش گذاشتند.

گنبدکاووس با افزون بر ۴۰۰ هزار نفر جمعیت، دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha