۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۳۶
کد خبر: 83821069
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پلیس در حوزه امنیت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند

۲۵ خرداد ۱۳۹۹، ۱۱:۳۶
کد خبر: 83821069
پلیس در حوزه امنیت از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند

تهران - ایرنا- جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه در حوزه امنیت از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنیم، گفت: ارتقاء امنیت پایدار و کسب رضایتمندی مردم از خدمات رسانی پلیس، مهمترین اولویت و از اهداف اصلی نیروی انتظامی است.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار محمد شرفی در حاشیه بازدید از مجموعه پلیس راه آهن کشور، با اظهار رضایت از اقدامات این پلیس در سه ماه سال جاری و عملکرد سال ۹۸ گفت: رویکرد و اهدف اصلی پلیس، ارتقاء امنیت جامعه و رضایتمندی مردم است که خوشبختانه پلیس راه آهن کشور با اقدامات مطلوب خود امنیت خطوط ریلی کشور را به نحو احسن ارتقاء بخشیده و آرامش مسافران این صنعت مهم و پر تردد را به خوبی حفظ کرده و از این بابت خداوند  را شاکر و سپاسگزاریم.

وی یکی از برکات اشراف اطلاعاتی را پیشگیری از وقوع جرم عنوان کرد و افزود: لازمه موفقیت در اجرای ماموریت ها برنامه ریزی دقیق، استفاده از تجربه و بهره‌مندی از دانش روز است.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: حسب بررسی های به عمل آمده، پلیس راه آهن در همه شاخص ها رشد چشمگیری داشته و با ایجاد انگیزه برای مخاطبان زمینه مشارکت موثر مردم برای همکاری در پیشگیری از وقوع جرم را به خوبی جلب کرده است.

سردار شرفی ارتقاء دانش و بینش انتظامی شهروندان را عاملی موثر در مشارکت بیشتر و هدفمند برای پیشگیری از وقوع جرم دانست و گفت: آگاهی بخشی به اقشار مختلف ضمن تسهیل گری در امور انتظامی امنیت عمومی جامعه را نیز ارتقاء می دهد.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به ضرورت های رسیدن به پلیس تراز جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: جدیت در انتظام بخشی و برقراری امنیت ریلی، بالا بردن انگیزه کارکنان و جلب مشارکت مردم، برخورد مقتدرانه با مخلان نظم و امنیت صنعت ریلی، رضایتمندی مردم و مسئولان، توسعه خدمت رسانی به مردم و رعایت اصول مرتبط با تکریم ارباب رجوع، احترام به حقوق شهروندی، به کارگیری کارکنان مومن و متعهد در مجموعه این فرماندهی، پلیس راه آهن را در تراز انقلاب قرار داده بنابراین تلاش مستمر تا رسیدن به نقاط آرمانی می باید مضاعف تر شود.

سردار شرفی در این دیدار ترفیع فرمانده پلیس راه آهن کشور به درجه سرتیپ دومی را نشان از روحیه اخلاص، تعهد، مسئولیت پذیری، تجارب ارزنده و سوابق درخشان وی در اجرای اوامر فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) دانست و اظهار امیدواری کرد: مجموعه منسجم پلیس راه آهن در سراسر کشور با تلاش و همت مضاعف در تامین نظم و امنیت همچنان پیشتاز باشند.

امنیت کامل در سراسر خطوط ریلی کشور برقرار است

در این دیدار، سردار "حشمت اله ملکی" فرمانده پلیس راه آهن کشور نیز به ارائه گزارشی از روند اقدامات و فعالیت های انجام شده در سه ماه سال جاری پرداخت وبا اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و تغییرات صورت گرفته در حوزه حمل و نقل و موضوع پیچیده برقراری امنیت خطوط ریلی تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی همکارانم در محورهای ریلی سراسر میهن اسلامی، اشراف اطلاعاتی کامل، تشدید اقدامات کنترلی، تعامل با کلانتری های همجوار و نیروی مقاومت بسیج، همکاری با حراست شرکت راه آهن و سازمان های امدادی، پیش بینی و تأمین ضرورت های پشتیبانی مأموریتی در سراسر کشور بحمداله شبکه ریلی کشور از امنیت خوبی برخوردار است.

سردار ملکی اضافه کرد: با اقدامات خوب صورت گرفته در مجموعه راه آهن جمهوری اسلامی ایران و از سرگیری فعالیت مجدد ناوگان حمل و نقل ریلی، بازگشت به روال گذشته با اعمال محدودیت‌ها و رعایت پروتکل های بهداشتی برای پیشگیری از این بیماری در بین مسافران و مترددین این صنعت به صورت ویژه در دستور کار پلیس راه آهن و مسئولان قرار دارد. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha