۲۶ خرداد ۱۳۹۹، ۲۱:۱۳
کد خبر: 83823027
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تاخیر در دریافت مرسوله شکایت اصلی از پست خراسان رضوی است

مشهد- ایرنا- مدیر کل پست خراسان رضوی گفت: با توجه به گزارش بازرسی و دیگر موارد، شکایت اصلی از پست این استان تاخیر در دریافت مرسولات پستی است.

سید احمد موسوی روز دوشنبه در حاشیه برنامه "پاسخگویی برخط مدیران خراسان رضوی به مردم" افزود: این تاخیرها منشاء برون سازمانی داشته و بیشتر به دلیل لغو یا تاخیر در پرواز هواپیماها و حرکت دیگر مجموعه‌های همکار پست برای جابه‌جایی مرسوله است.
وی ادامه داد: زمانی که یک پرواز به دلیل به حد نصاب نرسیدن مسافران لغو می‌شود و مرسولات پستی استان با پرواز دیگر حمل می‌گردد، ممکن است توزیع مرسوله تا یک روز به تاخیر افتد.

مدیر کل پست خراسان رضوی گفت: در زمان اوج شیوع کرونا گاهی تا یک هفته راه آهن هیچ مرسوله‌ای را حمل نمی‌کرد اما این تعطیلی کمتر شد و به یک روز در میان رسید.
وی افزود: امروز در مرکز سامد سه مورد تماس پاسخ داده شد که در آنها از زحمات پست قدردانی شده بود.
علاوه بر مدیر کل پست، محمد شمسایی مدیر کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه شمال شرق کشور، علی دلگیر مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات، حسن اروجی مدیرعامل شرکت مخابرات خراسان رضوی نیز در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) پاسخگوی مردم بودند.
به گزارش استانداری خراسان رضوی، در این برنامه ۲ ساعته پرسش‌ها و مشکلات مردم در حوزه‌های مربوطه مطرح و دستورهای لازم در این خصوص صادر شد.
به منظور رسیدگی به درخواست‌های مردم و افزایش رضایتمندی اجتماعی، بر اساس برنامه زمان‌بندی مشخص، مدیران و مسوولان دستگاه‌های اجرایی استان با حضور در سامانه سامد به صورت برخط و مستقیم پاسخگوی مردم بوده و دستورات لازم را در این راستا صادر می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha